کد خبر 77172
۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
انتشار شماره 470 مجله ایران خودرو

پرشین خودرو: تازه ترین شماره هفته نامه ایران خودرو دارای مطالب تخصصی حوزه صنعت خودرو ایران و جهان منتشر شد و در روزنامه فروشی های سراسر كشور در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، در این شماره علاوه بر اخبار روز خودروسازی، به مناسبت برگزاری مجمع عمومی عادی ایران خودرو گزارشی از عملكرد تولیدی و مالی این شركت در سال گذشته به چاپ رسیده است.


صفحه رویاروی به مقایسه فولكس واگن گلف GTI در برابر پژو GT I و مینی كوپر JCW اختصاص یافته است.

رانندگی در ارمنستان موضوع گزارش در صفحه ره آورد است. گزارش ویژه این شماره نیز به نشست مشترك قطعه سازان اسپانیایی و ایرانی در ساپكو اختصاص یافته است.

گزارش دهمین مرحله مسابقه فرمول یك فصل 2017 جایزه بزرگ بریتانیا و مرحله هشتم مسابقات رالی قهرمانی چهان در لهستان نیز در صفحه شتاب به چاپ رسیده است.

از دیگر عناوین این شماره از هفته نامه ایران خودرو می توان به خط سبقت، نگاهی به جدیدترین سوپراسپرست مك لارن، تیونینگ، معرفی طراح مشهور خودرو، صنعت و دانشگاه،‌ بررسی ایده مفهومی سیستم ذخیره انرژی جنبشی و مكانیكی خودرو در صفحه نوآوران و... اشاره كرد.

علاقه مندان می توانند شنبه هر هفته با مراجعه به روزنامه فروشی های سراسر كشور هفته نامه ایران خودرو را تهیه و مطالعه كنند.

کد خبر 77172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha