فروش جک اس 5 دنده ای با شرایط ویژه آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: در بخشنامه جدید کرمان موتور برای عرضه محصولات خود در مرداد ماه؛ تنها خودروی غیر اتوماتیک عرضه شده جک اس 5 است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور در شروع دومین ماه از تابستان 96 تنها جک اس 5 را به دو صورت دنده ای و اتوماتیک عرضه کرده است و از سایر خودروهای دنده ای در این ماه خبری نیست.

جک اس 5 دنده ای با قیمت قطعی 84 میلیون و 550 هزار تومان عرضه شده است و متقاضیان می توانند با پرداخت کل این مبلغ یک ماه پس از ثبت نام از سواری با این خودرو لذت ببرند.

پیش فروش:

برای آن دسته از افرادی که برای پرداخت یکباره این هزینه با مشکل روبه رو هستند نیز طرح 2 نوبته پرداخت در نظر گرفته شده است و بر اساس آن تنها مبلغ 45 میلیون تومان در ابتدای کار از خریداران دریافت خواهد شد و مابقی هزینه نیز در زمان صدور دعوتنامه تسویه می شود.

سود مشارکت و انصراف برای این مدل خرید 22 و 14 درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودرو نیز آبان، آذر، دی و بهمن ماه 96 خواهد بود.

فروش اقساطی:

کرمان موتوری های برای آن دسته از افرادی که داشتن این خودرو را می پسندند اما در پرداخت اولیه مشکل دارند، مدل فروش قسطی در نظر است.

شما می توانید برای این خرید از بین پیش پرداخت های اعلام شده یکی را انتخاب کرده و مابقی هزینه خرید را به صورت اقساط 12، 24 و 36 ماهه واریز نمایید.

مبلغ پیش پرداخت های اعلامی برای این خرید، 32 میلیون و 100 هزار تومان، 36 میلیون و 500 هزار تومان و 40 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

شما می توانید در آخرین ماه تابستان از سفر با این خودرو لذت ببرید.

کد خبر 77181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha