شاسی بلند سانتافه 2017 در سبد فروش کرمان موتور قرار گرفت+جزئیات و قیمت

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور شریک تجاری هیوندای در ایران فروش ویژه مرداد ماه سانتافه 2017 را کلید زد.

به گزارش پرشین خودرو، بر این اساس قیمت قطعی این محصول 236 میلیون و 900 هزار تومان  اعلام شده است و خریداران میتوانند برای خرید این خودرو از 4 مدل پرداخت استفاده نمایند.

در مدل تک پرداختی شما باید کل مبلغ 236 میلیون و 900 هزار تومان را پرداخت و برای مدت یک ماه در انتظار بمانید تا آخرین سفرهای تابستانی خود را با این خودروی زیبا و راحت انجام دهید.

در مدل پرداخت 2 مرحله ای اولین پرداختی شما در زمان ثبت نام 100 میلیون تومان خواهد و سایر هزینه ها در زمان صدور دعوتنامه از شما دریافت می شود.

تخفیف این خرید برای شما یک میلیون و 500 هزار تومان بوده و خودرو در مهر ماه 96 به شما تحویل داده می شود. سود مشارکت و انصراف در این مدل خرید به ترتیب 22 و 14 درصد خواهد بود.

اگر در پرداخت اولیه خود با مشکل رو به رو هستید نگران نباشید زیرا کرمان موتوری ها هنوز 2 پیشنهاد پرداختی دیگر نیز برای شما دارند. در پیشنهاد اول شما 50 میلیون در زمان ثبت نام و 50 میلیون دیگر در 15 شهریور ماه پرداخت خواهید کرد.

مرحله آخر پرداخت شما همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود. تخفیف نقدی این خرید برای شما 1 میلیون تومان و زمان تحویل آبان 96 خواهد بود.

اما در مدل خرید با پرداخت 4 مرحله ای 50 میلیون در زمان ثبت نام و دو پرداخت 25 میلیون تومانی در 15 شهریور و 15 مهر خواهید داشت و تسویه حساب این خرید نیز همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود.

سود مشارکت برای شما 18 و سود انصراف 14 درصد اعلام شده و زمان تحویل این خودرو ها در آذر 96 خواهد بود.

 

کد خبر 77208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین جان دوست ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    من این خودرو را می خواهم