کد خبر 77423
۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

پرشین خودرو: در حالی که وب ما «تلگرامی» شده، در ابعاد جهانی اپلیکیشن‌های اجتماعی دیگری پیشتاز هستند. اپلیکیشن‌هایی که به دلایل متنوع، تعداد کمی از کاربران ایرانی از آنها استفاده می‌کنند.

به گزارش«پرشین خودرو»، در حالی که وب ما «تلگرامی» شده، در ابعاد جهانی اپلیکیشن‌های اجتماعی دیگری پیشتاز هستند. اپلیکیشن‌هایی که به دلایل متنوع، تعداد کمی از کاربران ایرانی از آنها استفاده می‌کنند.

 
 «واتس اپ» و رسیدن به یک رکورد فوق العاده
 

سال پیش واتس اپ، اعلام کرد که ماهانه یک میلیارد کاربر از این اپ استفاده می‌کنند. اما در فاصله سال پیش تا حالا، میزان وابستگی و علاقه کاربران به واتس اپ بیشتر شده، طوری که بسیاری از آنها، نمی‌توانند بدون چک کردن واتس اپ، روز را شب کنند و حالا واتس اپ اعلام کرده که هر روز، یک میلیارد کاربر از آن استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر از هر ۷ یا ۸ انسان روی کره زمین، یکی در طول روز، اپلیکیشن واتس اپ را باز می‌کند. این آمار حیرت‌انگیز و قابل تأملی است.

دیگر آمارهای ارائه شده اینها هستند:

-۱٫۳ میلیارد کاربر ماهانه

-تعداد پیام‌های ارسالی در هر روز: ۵۵ میلیارد

– تعداد عکس‌های ارسالی هر روز: ۴٫۵ میلیارد

-پشتیبانی از ۶۰ زبان

-تعداد ویدئوهای ارسالی روزانه: یک میلیارد

حالا جالب است که تعداد کاربران سرویس‌های مختلفی که تحت مالکیت فیس‌بوک هستند را با هم مقایسه کنیم. البته در اینجا تعداد کاربرانی که ماهانه دست‌کم یک بار این اپ‌ها را باز می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند، با هم مقایسه می‌شوند:

-اینستاگرام: ۷۰۰ میلیون

-مسنجر فیس‌بوک: ۱٫۲ میلیارد

-خود فیس‌بوک: ۲ میلیارد

-واتس اپ: ۱٫۳ میلیارد

جالب است که فیس‌بوکی که قبلا خودش یک غول بود با راهبرد نگذاشتن همه تخم‌مرغ‌ها در یک سبد و خرید به موقع سرویس‌های محبوب، حالا سرویس‌های اجتماعی جانبی مطمئنی دارد که این را شرکت از رهبری وب در عرصه شبکه‌های اجتماعی، تا مدت زیادی مطمئن می‌کند.

 

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 77423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha