کد خبر 77470
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

پرشین خودرو: حسین قدوسی سردبیر پیروزی، روزنامه هواداری پرسپولیس به انتقادهای منصوریان از فدراسیون فوتبال پاسخ داده است!

به گزارش«پرشین خودرو»، علیرضا منصوریان بعد از شکست در آبادان جملاتی گفته است که قطعا بازتاب های زیادی خواهد داشت . او فدراسیون را دیکتاتور لقب داده و اعتقاد دارد برنامه های تیمش را محرومیت های در نظر گرفته برای سه یار تیم به هم ریخته است. حرف هایی که اولین واکنش به آنها را حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی ، روزنامه هواداری تیم رقیب انجام داده است!

منصوریان: به ساکت تبریک می‌گویم و لعنت به بی سوادی و قوانین فیفا! لعنت به قوانینی که در مملکت ما رعایت نمی شود. لعنت به این میز که وقتی پشت آن می‌روی یادت می‌رود که کجا بودی!

پاسخ: اقای مربی،وقتی به هشت نامه فدراسیون پاسخ ندادید،وقتی به اولتیماتوم و مصاحبه های ساکت و تاج و نامه های فدراسیون بی توجهی کردید یادتان هست؟قانون می گوید شما تافته جدا بافته نیستید.قانون می گوید شما بخاطز دهن کجی به تیم ملی باید سخت تر از این تنبیه شوید و یک جلسه محرومیت برای سه ملی پوش خاطی تیم شما  کم است و باید بیشتر محروم شوند و با این اظهارات شما هم برخورد قاطع کنند

منصوریان: می‌دانم ساکت می‌داند که استقلال نیمی از هواداران فوتبال ایران را دارد؟/

پاسخ: چه ربطی دارد اقای مربی؟!تیم شما طبق امار تماشاگران حاضر در استادیوم ها در فصول اخیر یک سوم پرسپولیس هم هوادار نداشته اقای منصوریان.

منصوریان: من تا امروز ظهر صبر کرم. کمترین توقع این بود که با ما قانونی برخورد شود/

پاسخ: قانون یعنی چه؟یعنی همه تیم ها ملی پوشان امید خود را به اردوی تیم ملی امید و قرفیزستان بفرستند و شما تیم ملی را تحریم کنید؟

بله اقای مربی.شما با ریخت و پاش و بیش از ده بازیکن میلیاردی و بالای میلیارد ره به جایی نبرید.این باخت تیم تان محصول غیبت قایدی سکونشین و حسینی و نورافکن است؟اقای منصوریان.شما فصل قبل گرانترین تیم لیگ را دراختیار داشتید و جز ناکامی در سه جام و افتضاح باخت شش تایی مقابل تیم اماراتی ره اوردی نداشتید و این باخت هم جای توجیه ندارد و استقلال اگر بخاطر غیبت این سه ملی پوش لطمه خورده باشد نتیجه بی ندبیری شما بوده که سه ملی پوش را با دهن کجی به فدراسیون و تیم ملی امید محروم کردید.بله.مقصر این باخت فقط و فقط خودتان هستید.چه غیبت این سه نفر تاثیرگذار بوده باشد و چه بی تاثیر.شب خوش.(ح-ق)

 

 

 

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 77470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha