تولید پورشه پانامرا 2018 اسپرت توریزمو آغاز شد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت پورشه در ماه مارس سال جاری طی نمایشگاه ژنو از خودرو جذاب پانامرا 2018 اسپرت توریزمو خود رونمایی به عمل آورد.

به گزارش پرشین خودرو، در این میان برای تولید خودرو جدید که به تازگی آغاز شد، سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی داشته تا پاسخگوی نیاز تامین برطرف شود و بخشی از این بودجه برای ایجاد مرکز کنترل کیفیت هزینه شد.

پورشه پانامرا 2018 اسپرت توریزمو گران قیمت ترین محصول پورشه با قیمت 235 هزار دلار بوده که اگرچه خودرویی هاچ بک محسوب شده اما ارزش بسیاری هنگام خرید دارد.

پورشه به تازگی تولید پانامرا 2017 اسپرت توریزمو را در یکی از کارخانه های 400 هکتاری آغاز کرده که در کنار آن خودروهای ماکان و کاین نیز به تولید می رسند. این کارخانه که در Leipzig قرار داشته، سال گذشته 158 هزار دستگاه اتومبیل تولید کرده و بیش از 4 هزار نفر کارکنان دارد.

کارخانه Leipzig کار خود را از آگوست 2002 آغاز نمود و تاکنون سرمایه گذاری 1.3 میلیارد یورویی در آن صورت گرفت. پورشه پانامرا اسپرت توریزمو در پیکربندی مختلفی به فروش می رسد و نام بلند بالایی نیز داشته که نام بردن آن کمی زمان بر است. تمامی پیکربندی ها ویژگی های خاص خود را شامل می شوند تا مشتریان تنوع بالایی در هنگام سفارش مدل داشته باشند. صرف نظر از دیگر نسخه ها، مدل S E هیبریدی آن به پیشرانه 671 اسب بخاری مجهز شده که قرار است آن را روی نسل بعدی پورشه کاین شاهد باشیم. نسل بعدی شاسی بلند قدرتمند کاین پورشه احتمالا در ماه آینده رونمایی خواهد شد. این موتور می تواند در آئودی S8 E-Tron نیز به کار گرفته شود.

خودرو شاسی بلند اسپرت که در سال 2019 از راه می رسد و جایگزینی برای S8 محسوب می شود. در اخباری مرتبط شرکت آلمانی قصد داشته بزودی نسل جدید ماکان را نیز با زبان طراحی شبیه به کاین جدید معرفی کند.

کد خبر 77492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha