کد خبر 77504
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
جمعه بازار بزرگ خودروی قم افتتاح شد

پرشین خودرو: مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم از آغاز فعالیت جمعه بازار خودرو در محدوده میدان تره بار شهید رجایی خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به آغاز فعالیت جمعه بازار خودرو در قم، افزود: این بازار روز با هدف تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو و همچنین کاهش سفرهای درون شهری در ورودی دوم میدان بزرگ تره بار شهید رجایی و در فضایی بسیار بزرگ و مناسب آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده در این بازار روز خرید و فروش، کارشناسی فنی و بدنه و رنگ خودرو، و در نهایت ثبت در دفتر اسناد رسمی جهت فروشندگان و خریداران عزیز ارائه خواهد شد.

مظفری در خصوص ساعات فعالیت این روز بازار، گفت: جمعه بازار خودرو از ساعت ۸ صبح الی ۱۴روزهای جمعه آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به افتتاح جمعه بازار در اراضی میدان بزرگ شهید رجایی و با بیان اینکه با راه‌اندازی این بازار بسیاری از مسایل و مشکلات ترافیکی در سطح شهر مرتفع خواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این بازار شاهد تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو و کاهش رفت و آمدهای درون شهری باشیم.

مهر

کد خبر 77504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha