کد خبر 77506
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کیفیت پروازها پایین است

پرشین خودرو: سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که انجام پروازهای بدون تاخیر و پذیرایی از مشتری در واقع مدل رعایت حقوق مسافر در درجه پایین کیفیت است، گفت: کترینگ فرودگاه امام خمینی (ره) تا ۶ ماه آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش  پرشین خودرو،  فرزانه شرفبافی با بیان اینکه باید برای حمل و نقل تسهیل شده مسافر در همه مُدهای حمل و نقل فکر مشترکی داشت اظهار کرد: اولویت وزیر راه و شهرسازی را در خصوص رعایت اصل مشتری مداری، توجه به حقوق مسافران، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مسافران بسیار مهم می‌دانم و بر اجرای درست آن پافشاری دارم.

وی با بیان این‌که در سیستم‌های مدیریت کیفیت سه سطح را برای کیفیت تعیین می‌کنند، افزود: نخست استانداردها و آیین‌نامه‌های یبین حوزه‌ای و قانونی است که انجام می شود و معمولا هم همه مُدهای حمل و نقلی تمام آیین نامه‌ها و قوانین ملی و بین المللی را رعایت می‌کنند؛این کیفیت درجه سه است و کیفیت دیگری که بر اساس شناسایی نیازهای مشتری و مسافر و پاسخگویی به آن تعریف می‌شود در سطح دوم قرار دارد، مسائلی مثل رعایت حرمت به مسافران و .... در این سطح قرار می گیرد.مورد دیگری که سطح درجه یک رضایت‌مندی مشتریان را دارد، مشعوف‌کردن مسافران است. ما در هر سه حوزه کیفیت باید صاحب رتبه باشیم و کار را پیش ببریم.

شرفبافی با بیان اینکه رعایت حقوق مسافر مسئله‌ی بدیهی است و در واقع به معنای اجرای قانون است، گفت:انجام پروازهای به موقع و پذیرایی از مشتری در واقع مدل رعایت حقوق مسافر در درجه پایین کیفیت است. آنچه ما انتظار داریم سطح کیفیت خدمات در درجه یک یعنی مشعوف کردن مسافر و مشتری است.

وی با اشاره به وضعیت کترینگ پروازها اظهار کرد: امیدوارم کیفیت کترینگ پروازهای ما بهتر شود چرا که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد برای همین امیدواریم تا 6 ماه آینده با عملیاتی‌کردن کترینگ فرودگاه حضرت امام(ره) غذای گرم مطبوع به پروازهای فرودگاه برسد.البته این برنامه به معنای این نیست که مسافران ما فقط کترینگ می‌خواهند.بلکه بیشترین درخواست‌ها در بخش انجام پروازهای بدون تاخیر است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

به گفته سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مسافران انتظار پروازهای ایمن، ارزان و به موقع را دارند و از طرفی ارزان بودن بلیت‌های پروازها برای مسافرین ما در ایران ایر بسیار مهم است.

تسنیم

کد خبر 77506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha