شبانه روزی شدن خط یک و چهار مترو

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از پیشنهاد شبانه‌روزی شدن خط یک و چهار مترو تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از مسافران فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران در شب تردد دارند، با افتتاح خط 8 مترو تهران، ظرفیت شبانه روزی شدن خط یک و چهار مترو وجود دارد.

به گزارش  پرشین خودرو، محمد احمدی‌بافنده، در حاشیه مراسم افتتاح اتاق مادر و کودک در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه میدان ولیعصر (عج) با زیرگذر ایوان انتظار محل تردد به منظور آسایش بانوان شاغل پرتعداد مسافران و رهگذران نیز هست که امروز دهمین اتاق مادر و کودک با نام حضرت نرجس خاتون (س) در مهمترین نقطه دسترسی مرکز شهر افتتاح شد.

وی افزود: در نظر داریم به منظور تسهیل تردد مادران در ایستگاه‌های مترو، اتاق مادر و کودک در سایر ایستگاه‌های نیز راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران سه ایستگاه تربیت مدرس، رودکی و بریانک تا 28 مرداد در خط 7 مترو به بهره برداری می‌رسد.

احمدی بافنده با اشاره به حوادث رخ داده در مترو گفت: حوادث زیادی از قبیل گیر کردن پای مسافران بین قطار و سکو رخ می دهد و همچنین گاهی اوقات این ازدحام ابزاری است برای اینکه مسافرآزاری شود یعنی بعضی از افراد به صورت تیمی این کار را انجام می دهند لذا باید هم شهروندان رعایت کنند و هم سیستم های امنیتی توجه بیشتری بر این مسئله داشته باشند.

کد خبر 77527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha