کد خبر 77529
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
۳۰ هزار ویزای زایران ایرانی آماده شده است

پرشین خودرو: رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ویزای بیش از ۳۰ هزار زائر ایرانی حج ۹۶ آماده شده و صادر شده است.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر برگزارشد، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حج امسال بررسی شد و سرپرست حجاج ایرانی از حاضران خواست تا با تمام توان مسئولیت های خود را انجام و پیگیری های لازم را بعمل آورند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ضروری خواندن مدیریت رسانه قبل ، حین و بعد از مراسم حج تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم و زائران ایرانی بسیار مهم است و حجاج باید کاملا نسبت به همه مسایل حج توجیه و تذکرات لازم به آنها داده شود.

وی افزود: درحالیکه درحوزه های اسکان ، تغذیه ، تدارکات ، پزشکی و درمانی و حمل ونقل کارها با حضور کارشناسان ما درعربستان طبق برنامه و روال طبیعی پیش رفته است برخی هنوز باورشان نشده است که حجاج در چند روز آینده عازم سرزمین وحی خواهند شد.

درادامه این نشست آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت به آماده شدن ویزای بیش از سی هزار زائر ایرانی اشاره واضافه کرد: ویزاها به راحتی درحال صادرشدن است و مشکلی در روند صدور ویزا وجود ندارد.

این جلسه با گزارش آقای نصرالله فرهمند سرپرست عملیات حج ۹۶ درخصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای انتقال و بازگشت حجاج ایرانی ادامه یافت.
سرپرست حجاج ایرانی نیز ازمسئولان عملیات هوایی درایستگاههای پروازی خواست با ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب زمینه آرامش خاطر و رضایتمندی هرچه بیشتر زائران را برای سفر معنوی حج فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تاکید براینکه باید از فرصت بوجود آمده به خوبی و قاطع استفاده کرد، افزود: زائرباید احساس کند که امسال از خدمات بهتری بهره مند می شود.

در پایان این جلسه رئیس سازمان حج و زیارت بعنوان مسئول ستاد بحران در عملیات حج ۹۶ معرفی و تاکید شد که اعضای این ستاد مشخص و مسئولیت های محوله به آنها اعلام شود تا از ایران کار خود را آغاز کنند.
مهر

کد خبر 77529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha