پرچمدار چری در ایران رونمایی و قیمت گذاری شد+قیمت و زمان فروش

پرشین خودرو: تنها با گذشت چند ماه از عرضه ی تیگو7 به بازار چین شاهد رونمایی و قیمت گذاری رسمی این شاسی بلند لوکس در ایران بودیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مراسم رونمایی شاسی بلند لوکس چری در ایران عصر روز گذشته و با حضور سفیر چین، مدیران چری اینترنشنال، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، مدیران صنعت خودرو و جمعی از سهامداران شرکت مدیران خودرو در هتل اسپیناس پالاس در حالی برگزار شد که برای اولین بار در ایران، چنین مراسمی به صورت زنده در فضای مجازی پخش می شد.

مراسم رونمایی و قیمت گذاری تیگو7 که پرچمدار چری به شمار می رود، طبق برنامه و با سخنرانی جمعی از مدیران شرکت مدیران خودرو و چری اینترنشنال آغاز شد.

چری تیگو7 که به نوعی آغازگر عصر جدیدی در خودروسازی چری به خصوص از بعد طراحی شناخته می شود، در بازار ایران در دو نسخه و با دو قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.

نسخه ی اکسلنت (excellent) که به نوعی نمونه ی فول آپشن این خودرو به شمار می رود با قیمت 127 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد.پرچمدار چری نسخه دومی هم برای بازار ایران دارد که با نام لاکچری (Luxury) و قیمت 119 میلیون و 900 هزار تومان راهی بازار می شود.

هر دو نسخه در بعد فنی یکسان هستند و اختلاف قیمتی که وجود دارد در لیست آپشن ها و امکانات رفاهی نمود پیدا می کند که در پایان متن می توانید در جدولی تفاوت ها در آپشن های این 2 نسخه مقایسه کنید.

مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری برند چری در ایران برای تیگو7 کارت طلایی، 2 سال سرویس رایگان و 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.

طبق اعلام مدیران خودرو فروش شاسی بلند چری تیگو7 از فردا آغاز می شود که متعاقبا اخبار فروش تیگو7 در پایگاه خبری پرشین خودرو اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 77534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha