کد خبر 77541
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
قیمت پایه فورد موستانگ GT مشخص شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شرکت فورد یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو آمریکای بوده که پیشتر مدل 2018 کوپه محبوب موستانگ GT را معرفی کرد. تاکنون کمپانی اشاره ای به قیمت مدل نداشت و به تازگی این شرکت قیمت محصول موردانتظار خود را مشخص کرده است. فورد می گوید موستانگ GT 2018 با قیمت پایه 26 هزار دلار به فروش می رسد که این مدل با پیشرانه اکوبوست و گیربکس شش سرعته دستی همراه است و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

چنین قیمتی 610 دلار ارزان تر از مدل های پیشین موستانگ بوده که اختلاف بالایی محسوب نمی شود. اگر شما به دنبال مدل قدرتمندتر موستانگ GT هستید، شرکت فورد مدل 35 هزاردلاری را در نظر گرفته که پیشرانه قدرتمندتری شامل حال آن شده است. بنابراین با پرداخت 9 هزار دلار پیشتر مدلی پرتوان را بدست خواهید آورد که می تواند توان بالایی را از خود نشان دهد. بنابراین داشتن انتظارات بسیار در عملکرد موستانگ GT چیز زیادی نبوده زیرا فورد پیشرانه پرتوانی درنظر گرفته تا مطابق میل مشتریان عاشق سرعت باشد.

اگر می خواهید مدلی از موستانگ GT با پیشرانه متوسط داشته باشید، فورد مدل کروک با پیشرانه اکوبوست در نظر گرفته که قیمت آن به 31 هزار دلار می رسد و نسبت به مدل کوپه 5 هزار دلار قیمت بیشتری دارد. موتور این خودرو از نوع 4 لیتری هشت سیلندر 460 اسب بخاری بوده که در کمتر از 4 ثانیه می تواند به 100 کیلومتربرساعت دست پیدا کند.

شرکت فورد در سال گذشته بود که تصمیم گرفت نسل جدید موستانگ را با ظاهری متفاوت معرفی کند. هنگامی که موستانگ جدید رونمایی شد طراحی آن بازخوردهای مثبتی را در پی داشته و اخیرا نیز راهی بازار شد. برای سال 2018 نیز فورد تصمیم گرفت با پیشرانه جدید مدل را در بازار عرضه دارد که به تازگی قیمت آن نیز تعیین شده است.

کد خبر 77541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha