کد خبر 77555
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کرواسی آماده همکاری در صنعت ریلی ایران است

پرشین خودرو: رجبی بعد از مذاکرات با نمایندگان کشور کرواسی گفت: امیدواریم تفاهم‌های اولیه به سرمایه‌گذاری و ساخت واگن و انتقال فناوری در این صنعت منجر شود.

به گزارش  پرشین خودرو،  محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا که چندی پیش در یک هیات عالی رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی برای توسعه همكاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب پایتخت كرواسی سفر كرده بود، افزود: در این سفر مذاكرات متعددی با شركت‌های سازنده واگن و لكوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشاركت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این سفر علاوه بر شركت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، كار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، كار و انرژی كرواسی، در مذاكرات متعددی با چندین شركت بزرگ اروپایی مستقر در كرواسی حضور یافتیم.

مدیرعامل رجا اظهار داشت: بازدید از شرکت های GREDELI(سازنده قطار، لوکوموتیو و واگن)، Atron (تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکی)، Industrius (صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی) و توسعه صنایع ریلی Westcorp همچنین مذاکره با مدیران عالی رتبه این شركت‌ها برای همكاری در تامین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل و نقل ریلی از دیگر برنامه های این سفر 3 روزه بود.

کد خبر 77555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha