کد خبر 77556
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

پرشین خودرو: به تازگی محققان موفق به کشف حقایقی جدید درباره مثلث برمودا شده اند.

 

حقایقی تازه درباره ابعاد ناشناخته مثلث برمودابه گزارش«پرشین خودرو»، در دل اقیانوس اطلس فضایی به وسعت 270000 متر مربع قرار دارد که به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی میان سه منطقه برمودا، فلوریدا و پورتوریکو به مثلث برمودا شهرت یافته است. تاکنون حدود 300 کشتی، یک ناوگان جت جنگنده و یک هواپیمای آبی در این منطقه ناپدید شده است که علیرغم نظریه های بسیاری درباره علت ناپدید شدن آنها از جمله وجود نیروهای شیطانی در این منطقه، یا گرداب های سهمگینی که قدرت بلعیدن هرچیزی را در خود دارند، هنوز هیچکس علت دقیق آن را نمی‌داند.

سایکلوپس کشتی بزرگ آمریکایی که در حال حمل 10000 تن سنگ معدن منگنز از طریق اقیانوس اطلس بود از جمله کشتی هایی است که در 4 مارس 1918 به همراه 309 خدمه، هنگام گذر از مثلث برمودا ناگهان ناپدید شد بدون آنکه هیچ تماس یا ردی از آن به جا مانده باشد.

ادعاهای زیادی نیز در این مورد وجود دارد؛ گفته می‌شود احتمالا دزدان دریایی با یک زیردریایی آلمانی به این کشتی حمله و انرا ربوده اند که بعد در اثر مواجه با یک اختاپوس غول پیکر بلعیده شده اند. ازدیگر ادعاها این است که ممکن است یک گرباد سهمگین این کشتی را درنوردیده و بلعیده باشد. اما به تازگی محققین طی سندی که ارائه داده اند مدعی شده اند که این کشتی تو سط اتش فشانی که در عمق اقیانوس اطلس قرار دارد بلعیده شده و یا دچار سونامی گشته است.

در 5 دسامبر 1945 نیز 5 بمب افکن هسته ای به فرماندهی چارلز تیلور که در حال پرواز بر فراز فلوریدا بودند با تغییرات ناگهانی در قطب نما و شرایط مواجه می‌شوند که بعد از گزارش وضعیت، ناگهان به دل اقیانوس کشیده شده و ناپدید شدند و هیچ پیام دیگری از آنها به دست نیامد.

بررسی نمونه ها توسط محققین این نتیجه را به دست می‌دهد که بیشتر این کشتی ها قبل از ورود به منطقه برمودا از شرایط بد جوی آگاه بوده اند و با علم به آن وارد این منطقه شده اند. محققین با یافتن لاشه تعدادی از آنها توانسته اند بعضی از این دلایل را که پر بی منطق هم نیست به اثبات برسانند.

به طور مثال کشتی باری الفارو یک از ان کشتی هایی است که در سال 2015 با 33 خدمه که بیشتر آنها آمریکایی بودند هنگام عبور از این منطقه ناپدید شد. گفته می‌شود که ناخدای این کشتی از شرایط بد آب و هوایی آن منطقه آگاه بوده است وعلیرغم تمام هشدارهای داده شده از آن منطقه عبور میکند و ناپدید می‌شود. لاشه این کشتی یک ماه بعد در عمق 15000 پایی دریا پیدا می‌شود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه

 

کد خبر 77556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha