کد خبر 77572
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی در سراسر کشور

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه تخلف مراکز معاینه فنی در سراسر کشور از تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم رعایت استانداردهای لازم خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید قیصر  با اشاره به اینکه تیم کارشناسان فنی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور طبق برنامه زمانبندی شده در حال ارزیابی مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور می باشند، افزود: با عنایت به اعمال نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی توسط سامانه سیمفا و بررسی اطلاعات اخذ شده از مرکز کنترل داده حاوی اطلاعات و همچنین بازدیدهای ادواری که به صورت مستمر توسط کارشناسان اتحادیه از مراکز معاینه فنی صورت می پذیرد ؛ تخلف تعداد 15 مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در سراسر کشور محرز و مشخص گردید که براین اساس از 4 مرداد ماه جاری از فعالیت آنها ممانعت به عمل آمد.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور ادامه داد: موضوع تخلف مرکز فوق الذکر کتباً به کارگروه استان‌های مربوطه اعلام و از مسؤلین ستاد معاینه فنی شهرداری‌های فوق نیز دعوت به عمل آمد تا در جلسه‌ای که امروز به منظور ارائه راهکارهای جلوگیری از تخلف در اتحادیه تشکیل می‌شود، حضور بهم رسانند.

وی تاکید کرد: معاینه فنی خودرو یک مسئله حیاتی و موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استانداردهای لازم در این خصوص سلامت و ایمنی جامعه را به خطر می‌اندازد لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف داشته‌ایم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

قیصر افزود: از این پس عملکرد مراکز معاینه فنی با شدت بیشتر از گذشته رصد خواهد شد و هیچ‌گونه تخلفی در مراکز معاینه فنی قابل اغماض نبوده و ضمن برخورد قانونی، به هیچ مرکز متخلفی اجازه فعالیت نخواهیم داد.

ایسنا

کد خبر 77572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha