کد خبر 77589
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

پرشین خودرو: شرکت آمازون از سرویس جدید تحویل کالای خودش رونمایی کرد. این سرویس جدید که The Hub نام دارد، نوعی صندوق به حساب می‌آید که برای آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مختلفی طراحی شده که مکانی برای تحویل سفارش‌ها ندارند.

به گزارش«پرشین خودرو»، شرکت آمازون از سرویس جدید تحویل کالای خودش رونمایی کرد. این سرویس جدید که The Hub نام دارد، نوعی صندوق به حساب می‌آید که برای آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مختلفی طراحی شده که مکانی برای تحویل سفارش‌ها ندارند. همچنین این صندوق‌های آمازون از امنیت بالایی هم بهره می‌برند.

 
جدیدترین سرویس تحویل کالای آمازون 
 

مامور آمازون سفارش کاربران را در این صندوق‌ها قرار می‌دهد و کاربر هم با رمز عبوری که در اختیار  دارند می‌توانند کالای خودشان را از داخل صندوق بردارند.  صندوق‌های The Hub در مکان‌های خصوصی و عمومی در چهار رنگ قرار می‌گیرند. آمازون هنوز قیمت این قفسه‌ها را اعلام نکرده است؛ اما اگر فردی به خرید این محصول تمایل داشته باشد، می‌تواند اطلاعات ساختمانش را برای آمازون ارسال کند تا اطلاعات بیشتری از این سرویس به دست بیاورد.
  دانلود

این سرویس آمازون به صورت طراحی شده که ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و در هر زمانی می‌شود سفارش مشتری را ارسال کرد. با این حساب مشتری هیچ وقت نگران زمان ارسال سفارش خودش نخواهد بود.
 
 
 
 
 
منبع: دیجی کالا
کد خبر 77589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha