اعتراف سارقان به 37 فقره سرقت وسایل داخل خودرو فردیس

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از انهدام باند سارقان داخل خودرو و دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ ایوب احمدی افزود: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو مبنی بر دستگیری 2 نفر توسط عوامل انتظامی کلانتری 16 طالقانی مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فردیس قرارگرفت.
وی اظهار داشت: پس از بررسی سوابق کیفری متهمان با توجه داشتن چندین فقره سابقه کیفری احتمال ارتکاب سرقت های دیگر نیز از سوی آنها دور از انتظار نبود که در تخلفات جامع به عمل آمده متهمان علاوه بر سرقت خودروی زانتیا به 36 فقره سرقت داخل خودرو نیز معترف شدند.

وی گفت: سارقان در ساعات اولیه بامداد با توجه به خلوت بودن معابر و عدم رفت آمد در جاده ها و سوء استفاده از عدم هوشیاری مالکان به روش های کلاف کردن،تخریب قفل درب خودرو استفاده از سیم مفتولی خودرو هایی که فاقد دزدگیر و سیستم امنیتی بود را مورد سرقت قرار می دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با توجه به حساسیت پرونده متهمان با هماهنگی قضایی زمان بیشتری در اختیار عوامل شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفته و با راهنمایی آنها محل های سرقت شناسایی و در خصوص مالکان صورت جلسه و جهت تنظیم شکایت به دادسرای فردیس معرفی شدند.
احمدی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه 240 میلیون ریال بود، افزود: همچنین با راهنمایی سارقان 2 نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و هر 4 متهم به دادسرا اعزام شدند.

ایرنا

کد خبر 77637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha