تسهیلات ویژه قطارهای رجا به زائران امام رضا (ع) در روز چهارشنبه

پرشین خودرو: به مناسبت دهه کرامت و میلاد پربرکت امام رضا (ع)، شرکت رجا به زائران آن حضرت برای ۸ قطار اعزامی از تهران به مشهد مقدس در روز چهارشنبه تسهیلات ویژه می دهد.

به گزارش  پرشین خودرو،  روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت در روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه به مسافران همه قطارهای خود از مبدا تهران به مقصد مشهد با ساعت حرکت ۱۱: ۵۰ تا ۲۱: ۱۰ (هشت قطار) سفر کارت اهدا می‌کند.
مسافران قطارهای مذکور می‌توانند برای برخورداری از تسهیلات ویژه با مراجعه به دفتر ارتباط با مشتریان رجا در ایستگاه راه آهن تهران، با ارائه بلیت خود، این هدیه را دریافت
کنند.
دارندگان این کارت می‌توانند از مراکز طرف قرارداد کارت مذکور شامل مراکز اقامتی، هتل ها، رستوران ها، مراکز تجاری، تفریحی و... با تخفیف ویژه استفاده کنند.
سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن سراسری ۱۵۳۹ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز سفر با قطارهای این شرکت همچنین فروش تلفنی به متقاضیان در اقصی نقاط کشور است.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" خود را به نشانی @safararzan۱۵۳۹ بر روی شبکه تلگرامی راه اندازی کرده است متقاضیان سفر با قطارهای این شرکت از آخرین تخفیفات بلیت آگاهی پیدا کنند.

کد خبر 77704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha