کشنده ها جور سایرین را می کشند

پرشین خودرو: کشنده ولوو FH500، اسکانیا G410 و ولوو FH460در ماه های گذشته با ثبات ترین تولیدات بخش خودروهای سنگین از نظر کیفیت بوده اند.

به گزارش پرشین خودرو در جدیدترنی گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است در مجموع 8 خودروی سنگین در بخش باری و مسافری مورد ارزشیابی قرار گرفته اند.

در بخش باری همانند سنوات گذشته تنها نام یک محصول به چشم می خورد. اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال از شرکت عقاب که تنها 2 ستاره کیفی دریفات کرده است.

اما در بخش باری اوضاع کمی فرق کرده و یکی از محصولات توانسته است یک ستاره کیقی به جمع ستاره های خود اضافه کند. کامیونت FAW محصول سیبا موتور که در ماه های گذشته تنها یک ستاره کیفی داشت در تیرماه به جمع 2 ستاره ها پیوست.

در گروه کامیونت ها نام ایسوزو NPR75K نیز به چشم می خورد که البته 3 ستاره کیفی دارد.

در گروه کامیون ها 2 محصول از ایسوزو و بنز که اولی توسط بهمن دیزل و دومی توسط ایران خودرو دیزل تولید می شوند، حضور دارند. کامیون ایسوزو NPR75M با 3 ستاره کیفی و کامیون بنز WH با تک ستاره شرایطی همانند کامیونت ها دارند و از نظر کیفی تفاوت چندانی نکرده اند.

در گروه خودروهای تولیدی باری وضعیت کشنده ها از نظر کیفیت بسیار بهتر است زیرا 3 محصول در این گروه تولید می شوند که همه آنها 4 ستاره کیفی دارند.

 

کد خبر 77734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha