کد خبر 77788
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
مشتریان این ده برند را پسندیدند

پرشین خودرو: این موسسه اخیرا گزارشی منتشر کرده که در آن به بررسی میزان رضایت خریداران از برندهای مختلف پرداخته و اعلام کرده برای گزارش 2017خود از دو نوع مدل ریاضی که با استفاده از اطلاعات خریداران سیصد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ابتدای 2014 تا ابتدای 2017 به دست آمده، کمک گرفته که در نتیجه آن تسلا، پورشه و آئودی رتبه های برتر را به دست آورده اند.

به گزارش پرشین خودرو، موسسه معتبر کانسومر رپورتز (consumer reports) یک سازمان فعال در زمینه انتشار اطلاعات اقتصادی با قدمتی 81 ساله است که با چاپ یک مجله معتبر به همین نام و هفت میلیون خواننده در نسخه های دیجیتال و کاغذی و نیز تعداد زیادی شعبه در سرتاسر جهان، به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه اقدام به گزارشگری در خصوص میزان کیفیت، ارزش خرید، رضایت مندی، قیمت عادلانه و اطلاعاتی از این دست در خصوص کالاهای الکترونیکی، خودروها، وسایل منزل و فن آوری های ارتباطی مورد استفاده مردم می کند.

 

این موسسه اخیرا گزارشی منتشر کرده که در آن به بررسی میزان رضایت خریداران از برندهای مختلف پرداخته و اعلام کرده برای گزارش 2016 خود از دو نوع مدل ریاضی که با استفاده از اطلاعات خریداران سیصد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ابتدای 2014 تا ابتدای 2017 به دست آمده، کمک گرفته است. 

 

10 – لکسوس

 
همه از تسلا راضی هستند
رتبه دهم فهرست به شرکت لکسوس می رسد که با استراتژی شرکت تویوتا در مدتی کوتاه بدل به یکی از مهمترین شرکت های سازنده خودروهای لوکس شده است. جالب است که در این جا نیز 73 درصد از کل پاسخ دهندگان به سوالات کانسومر رپورتز که دارای یکی از مدل های شرکت لکسوس بوده اند از خرید این خودرو اعلام رضایت کرده اند. میزان بالای حمایت لکسوس از خریداران آن هم پس از خرید به علاوه تولید خودروهای با کیفیت از جمله دلایل توفیق لکسوس بوده است.
 

 

9- شورولت

همه از تسلا راضی هستند
 

کارشناسان کانسومر ریپورتز در ابتدا احساس می کردند شورولت اشتباها وارد این لیست شده اما بررسی دوباره نتایج و آمارهای میدانی نشان داد این برند در زمینه تولید خودروهای با کیفیت به ویژه مدل های هیبریدی و الکتریکی، یا شاسی بلند ها و وانت بارها، عملکرد قابل ستایشی از خود نشان داده و رضایت خریداران را جلب کرده است.


 

 

8- کرایسلر

همه از تسلا راضی هستند
 

برخلاف فیات که وضعیت بسیار بدی در این فهرست دارد کرایسلر عملکرد قابل ستایشی داشته، البته میزان رضایت مندی محصولات این شرکت در بعضی مدل ها پایین تر از حد بوده اما در نهایت به دلیل عملکرد فوق العاده مینی ون پاسیفیکا در بین پاسخ دهندگان، کرایسلر به فهرست ده برند برتر راه یافت.


 

 

7- مزدا

همه از تسلا راضی هستند

این برند ژاپنی در بین پاسخ دهندگان با دو ویژگی عمده تعریف شده، نخست هیجان انگیز و دوم اقتصادی. بسیاری از خریداران مزدا به کانسومر رپورتز گفته اند استفاده از مدل های مختلف مزدا مخصوصا رودستر ام ایکس5 بسیار لذتبخش است.


 

 

6- هوندا

همه از تسلا راضی هستند
 
 

حضور هوندا در این لیست به هیچ وجه یک مورد عجیب نیست. محصولات این برند به ویژه دو مدل آکورد و سیویک در دو دهه اخیر همواره در شمار بهترین خودروهای جهان به لحاظ رضایت مندی مشتریان و کیفیت تولید بوده، هوندا به همین دلیل امسال نیز دوباره در لیست بهترین ها قرار گرفته است.


 

5- تویوتا

همه از تسلا راضی هستند

این برند ژاپنی در نظر عامه مردم جهان معنایی جز کیفیت و دوام ندارد، در تایید این ادعا همین بس که 76 درصد پاسخ دهندگان به کانسومر رپورتز از خرید و داشتن خودروهای برند تویوتا اعلام رضایت کرده اند.


 

 

4- سوبارو

همه از تسلا راضی هستند

سوبارو همانند مزدا جزو محبوب ترین برندهای مردم آمریکای شمالی است که به دلیل سادگی طراحی، توجه بی بدیل به کیفیت ساخت و هزینه نگهداری اندک به طور پیوسته در فهرست رضایت مندی مشتریان بالا می رود و امسال نیز در رده چهارم قرار دارد.


 

 

3- آئودی

همه از تسلا راضی هستند
 

در دو سال گذشته آئودی پیوسته در این فهرست جایی جز رتبه های نهم و دهم نداشت و نمی توانست به بالای جدول صعود کند، امسال اما همراه با سوبارو چند پله ترقی کرد که عمده آن به دلیل اختصاص بودجه بیشتر از سوی آئودی برای ارتقا رضایت مندی مشتریان صورت گرفته است.


 

 

2- پورشه

همه از تسلا راضی هستند

 
اسپرت ساز آلمانی امسال با یک پله سقوط مواجه شده است، این برند که چند سالی است به ساخت مدل های لوکس مثل کاین و پانامرا روی آورده، سال گذشته رتبه نخست این فهرست را به دست آورده بود.
 
 

 

1– تسلا

همه از تسلا راضی هستند
 

 

تعجب کرده اید؟ خب مهم نیست چون کافی است برای چند لحظه از نزدیک با یکی از محصولات تسلا روبرو شوید تا اوج هنرنمایی این شرکت آمریکایی را در زمینه کیفیت تولید و پاسخگویی ببینید. با توجه به رضایت مندی 91 درصدی خریداران تسلا از محصولات این شرکت، از این پس باید بپذیریم که یک سازنده خودروهای الکتریکی با تیراژ کمتر از 500 هزار دستگاه در سال که عمری کمتر از 6 سال دارد سازنده بهترین خودروهای جهان است. جالب است بدانید ارزش برند این خودروساز نوظهور آمریکایی با عمری کمتر از ده سال خدود 7 میلیارد دلار و بالاتر از شرکت پژو سیتروئن، رنو و نیسان است.

فرادید

کد خبر 77788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha