روزهای خوب لیموزین در بازار ایران+تصاویر

پرشین خودرو: فروش فوق‌العاده خوب جدیدترین نسل لیموزین تجملی ب.ام.و در ایران باعث شده تا همه نگاه‌ها در بازار خودروهای لوکس داخلی به سمت این محصول زیبا متمرکز شود و این خودرو به ترند یا مطالبه بسیاری از خریداران که مشکلی با پرداخت بالا برای این خودرو ندارند، تبدیل شود.

به گزارش پرشین خودرو، شاید روزی که قرار شد نماینده ب.ام.و در ایران برای واردات دست به ثبت سفارش یک لیموزین 2/5 متری با موتوری دو لیتری و ظاهری اسپورت بزند، هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این خودروی سوپر لوکس بتواند در مدتی کوتاه همانند یک سدان متوسط نیمه لوکس به محبوبیت عمومی دست پیدا کند و همه را غافلگیر کند. 

 
لیموزین ایرانی در تهران بنز را ناک اوت کرد
 
نگاهی به میزان واردات این محصول در شش ماه اخیر و گشتی کوتاه در گالری‌های متعدد پایتخت این موضوع را ثابت می‌کند که گران ترین سدان ب.ام.و که توسط یک مهندس جوان ایرانی به نام نادر فقیه زاده طراحی شده، توانسه به خوبی جای مرسدس اس کلاس را که اوایل سال گذشته با قیمتی بالغ بر دو میلیارد تومان وارد ایران شد را بگیرد و به تنها مدل موجود در بازار در این رده تبدیل شود.
 
لیموزین ایرانی در تهران بنز را ناک اوت کرد
 
در واقع فروش فوق‌العاده خوب جدیدترین نسل لیموزین تجملی ب.ام.و در ایران باعث شده تا همه نگاه‌ها در بازار خودروهای لوکس داخلی به سمت این محصول زیبا متمرکز شود و این خودرو به ترند یا مطالبه بسیاری از خریداران که مشکلی با پرداخت بالا برای این خودرو ندارند، تبدیل شود.

 

 
لیموزین ایرانی در تهران بنز را ناک اوت کرد
 
در عین حال قیمت رقابتی، ظاهر بسیار زیبا و طراحی برجسته کابین و لیست امکانات کامل همه در کنار هم باعث شده تا این خودرو در نبود رقبای معتبر خود از برندهای جگوار و لکسوس و کادیلاک و نیز قیمت نجومی مرسدس بنز، به موفقیتی چشمگیر در بازار ایران دست پیدا کند.
 
لیموزین ایرانی در تهران بنز را ناک اوت کرد
 
سری هفت که در ایران با چندین و چند رده تجهیزاتی و تنها با یک نوع موتور به خریداران عرضه می‌شود، با قیمت 599 میلیون تومان در مدل پایه با نام اسنشیل (Essential) قابل خریداری است، در بالاترین رده تجهیزاتی که سنسیشن انهنسد لانگ (Sensation Enhanced Lounge) نام دارد قیمتی بالغ بر 839 میلیون تومان دارد. جالب است که با وجود عرضه بالای این خودرو، برای همه ده تریم موجود حاشیه سود خوبی بالغ بر 20 تا 80 میلیون تومان وجود دارد که نشانه خوبی برای تقاضای فزاینده این مدل در ایران است.
 
لیموزین ایرانی در تهران بنز را ناک اوت کرد
 
در عین حال خبر مهم دیگر این است که شرکت ب.ام.و به مناسبت چهل سالگی سری 7 از نسخه‌ای ویژه از این سدان لوکس رونمایی کرده که قیمت بسیار بالایی دارد و تنها 200 دستگاه از آن قرار است تولید شود.
 
فرادید
 
کد خبر 77818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha