کد خبر 77843
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸

پرشین خودرو: مردی که با اِعمال خشونت علیه گربه‌ها باعث ایجاد ترس و وحشت در بین خانواده و اطرافیانش شده بود به دام افتاد.

به گزارش«پرشین خودرو»، کشاورز 26 ساله اهل سن خوزه ایالت کالیفرنیای آمریکا که اقدام به کشتن گربه ها می کرد به 16 سال زندان محکوم شد.  در بررسی های پلیس آمریکا جرم وی در کشتن 21 گربه محرز گردید.

یکی از ویدئوهای دوربین مدار بسته در حالی این مرد را نشان می دهد که با فریب یک گربه، آن  را به کام مرگ می کشد. این مجازات سنگین به علت رفتار خشونت آمیز این مرد علیه حیوانات در نظر گرفته شده است.

مجازات سنگین برای قاتل سریالی گربه ها در آمریکا + تصاویر

ماجرای مفقود شدن ناگهانی و سریالی گربه ها از سپتامبر سال 2015 آغاز شده بود. شایعات حاکی از آن بود که یک مرد جوان با فریب گربه ها، اقدام به کشتن آنها می کند. سرانجام پلیس با بررسی ویدئویی که از یک دوربین مدار بسته تهیه شده بود این کشاورز را شناسایی و در 8 اکتبر سال 2015 بازداشت کرد.
یک زن که گربه اش توسط این مرد کشته شد در خصوص این ماجرا گفت : " این مرد پاهای گربه ام را بسته بود و این حیوان بیچاره را از دیوار آویزان کرده بود تا اینکه این حیوان بیچاره جانش را از دست داد. "

مجازات سنگین برای قاتل سریالی گربه ها در آمریکا + تصاویر

گفتنی است؛ خانواده و آشنایان این مرد نیز به علت اعمال خشونت آمیزش با گربه ها، دچار ترس و وحشت شده بودند و از وی هراس داشتند.

مجازات سنگین برای قاتل سریالی گربه ها در آمریکا + تصاویر

 

 

 

 

منبع: باشگاه

کد خبر 77843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha