بورگوارد، شاسی‌بلند الکتریکی BXi7 رونمایی می‌کند

پرشین خودرو: برند بورگوارد پس از گذشت ۵۰ سال، در سال ۲۰۰۸ دوباره فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری چینی‌ها شروع کرد و حالا قصد دارد تا خط تولید خود را در آلمان نیز با تولید خودروی الکتریکی BXi7 احیا کند.

به گزارش پرشین خودرو، بورگوارد یک برند بسیار قدیمی است که سال ۱۸۹۰ در آلمان تاسیس شد. این شرکت خودروسازی در سال ۱۹۶۱ ورشکسته شد و دیگر فعالیتی در صنعت خودرو نداشت؛ اما در سال ۲۰۰۸ با سرمایه‌گذاری چینی‌ها، دوباره متولد شد و بعد از حدود نیم قرن غیبت، در سال ۲۰۱۵ اولین محصول خود را با نام BX7 رونمایی کرد. با اینکه محصولات این شرکت در چین تولید می‌شوند؛ اما بورگوارد شرکتی چینی-آلمانی است. فوتون، تولیدکننده‌ی بزرگ کامیون و خودروهای تجاری در چین است که بورگوارد را پس از نیم قرن زنده کرد.

بورگ‌وارد حالا پس از تولد دوباره، قصد دارد یک نسخه الکتریکی جدید از مدل BX7 خود را در نمایشگاه شانگهای به نام BXi7 معرفی کند. یک تصویر از این خودرو نشان می‌دهد که Borgward BXi7 جدید با ویژگی‌هایی مانند رنگ آبی روشن در چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی و آرم شرکت به همراه یک جلو پنجره مشبک، ظاهر متفاوتی به خود گرفته است.

Borgward BXi7

جزئیات مربوط به سیستم الکتریکی این خودرو هنوز مشخص نشده است؛ اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این SUV الکتریکی جدید دارای محدوده رانندگی ۲۵۵ کیلومتر با یک بار شارژ است. بورگوارد وعده داده است که PHEVها و مدل‌های تمام الکتریکی را با تولید BXi7 جدید در کارخانه خود در برمن آلمان با قیمت‌های مناسب و جذاب عرضه کند. این کارخانه تولید BX5 سازگار با استاندارد اروپا را نیز کلید خواهد زد، که برای تولید پلاگین‌های هیبریدی و سیستم محرکه تمام الکتریکی هم بکار گرفته خواهد شد.

 

در ماه گذشته این شرکت خط تولید خودروی بنزینی کوچک‌تری را با نام BX5 در چین راه‌اندازی کرد که مجهز به پیشرانه سوپرشارژ ۱۹۰ اسب‌بخاری است. Borgward BXi7 الکتریکی جدید در تاریخ ۱۹ آوریل در نمایشگاه شانگهای نمایش داده خواهد شد.

زومیت

کد خبر 77857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha