G4 به سبد فروش خودروهای سانگ یانگ اضافه می شود

پرشین خودرو: سانگ یانگ و رامک خودرو به زودی محصول خاص و جدید خود به نام رکستون جی4 را به بازار عرضه می کنند.

علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: برند سانگ یانگ سومین تجربه خود در تاسیس نمایشگاه های مرکزی را در جهان تجربه کرد و رامک خودرو نیز بعد از یک دهه حضور در بازار خودروی کشور، اولین شو روم مرکزی خود را در هفته گذشته و در تهران افتتاح کرد.
وی ادامه داد: در همکاری جدید با سانگ یانگ موفقیت خوبی را تجربه کردیم و سال گذشته توانستیم در میان کشورهای وارد کننده این برند، مقام اول را به خود اختصاص دهیم.
عزیزی با اشاره به این مطلب که رامک خودرو به فکر توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است، گفت: ما تنها شرکت واردکننده خودرو در ایران هستیم که شرکت خدمات فروش مستقل داریم و این مهم را به عنوان یک کسب و کار مستقل در زنجیره ارزش نگاه می کنیم.
وی از تصمیم رامک خودرو برای تاسیس شو روم های مرکزی در مشهد و سایر کلان شهرهای ایران خبر داد و افزود: ما به دنبال افزایش سهم خود در بازار خودروی کشور هستیم و این شو روم ها با هدف آشنا کردن بیشتر مردم با برند ما افتتاح می شوند.
مدیرعامل رامک خودور تاکید کرد: اعتقاد دارم که قاعده خودروهای وارداتی دچار یک تغییر اساسی می شود و بدین ترتیب خودروهای زیر 100 میلیون تومان در گروه خودروهای تولید داخل قرار گرفته و خودروهایی با ارزش 100 تا 200 میلیون تومان حجم بالایی از بازار را در اختیار خود می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در این بین نباید از خودروهای بالای 200 میلیون یا لاکچری ها نیز غافل ماند زیرا این خودروها نیز به خوبی سهم خود را در بازار پیدا می کنند.

کد خبر 77948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha