رکستون جی4 بازار خودرو را متحول می کند

پرشین خودرو: رکستون جی4 تا حداکثر 2ماه دیگر به ایران می آید و در حال حاضر در حال مذاکرات نهایی برای وارد کردن مدل بنزینی این خودرو به جای مدل دیزلی آن هستیم.

حسن بیک محمدی مدیر فروش رامک خودرو، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: سال 96 با سال 95 برای بازار خودرو کاملا متفاوت خواهد بود زیرا در سال جاری برخی اتفاقات موجب فشار مضاعف بر بازار خودرو و رکود بیشتر این بازار شد.
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری همزمان با رکود فروردین و اردیبهشت ماه موجب شد تا بازار خودرو با مشکلات بسیاری رو به رو شود.

 


بیک محمدی خاطرنشان کرد: رامک خودرو با توجه به تغییر در مدل های فروش و تسهیل کردن خرید توانست این ماه های رکود را به آرامی پشت سر بگذارد و اتفاقا فروش ما نسبت به سال قبل بهتر بود.
وی افزود: بعد از تیولی که یک تجربه عالی برای رامک خودرو بود کراندو جدید که در اصل یک فیس لیفت از مدل قبلی خودش است را به بازار معرفی کردیم که به علت اینکه هنوز به صورت گسترده به بازار وارد نشده است نمی توان در مورد رسیدن به اهداف فروش در مورد آن بحث کرد اما فکر می کنیم تجربه خوبی خواهد بود.
بیک محمدی با بیان اینکه برای تیولی و کوراندو اهداف جداگانه ای تعریف شده است و در مورد تیولی به تمام هدف ها رسیده ایم، اضافه کرد: فکر می کنیم بعد از ورود کوراندو به بازار می توانیم شرایط خوب تیوولی را تکرار کنیم.
وی در مورد خودروی جدید سانگ یانگ که به ایران خواهد آمد، گفت: رکستون جی4 تا حداکثر 2 ماه دیگر به ایران می آید و در حال حاضر در حال مذاکرات نهایی برای وارد کردن مدل بنزینی این خودرو به جای مدل دیزلی آن هستیم و مطمئن هستیم که این خودروی شاسی بلند تمام بازار خودروی کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
مدیر فروش رامک خودرو در پایان خاطرنشان کرد: رکستون جی4 را می توان تنها شاسی بلندی دانست که خصوصیات آفرود را حفظ کرده و راحتی خودروهای شهری را نیز در خود دارد. بنابراین این خودرو می تواند تمام بازار ایران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

کد خبر 77951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha