برندهای  برتر تولید کننده تایر معرفی شدند

پرشین خودرو: نتایج مطالعه‌ی امسال جی.دی پاور از مالکان خودروهای مدل 2015 و 2016 نشان از رضایت بالای مشتریان از سه برند تایر مشهور میشلن، پیرلی و گودیر دارد. جالب است بدانید در این مطالعه مشخص شده 37 درصد مالکانی که دو یا چند بار لاستیک خودروی خود را تعویض کرده‌اند، دوباره از لاستیک‌های همان برند قبلی که مورد اعتماد آنهاست را خریداری کرده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی موسسه آمریکایی جی.دی پاور نتایج حاصل از مطالعه‌ی رضایت سنجی مصرف‌کنندگان تایرهای سال 2017 را اعلام کرده  که نتایج جالبی داشته است.
در این مطالعه که در یک دهه اخیر به طور مدوام صورت گرفته و امسال نیز منتشر شده، میزان رضایت مصرف‌کنندگان در چهار کلاس خودرویی لوکس، سواری، اسپورت پرفورمنس و تراک پیکاپ اندازه گیری شده و براساس چهار معیار پوشش، سواری، ظاهر و کشش/هندلینگ تایرها، میزان رضایت مصرف کنندگان از هر برند مشخص شده است.
 
 
لاستیک یعنی میشلن
 
نتایج مطالعه‌ی امسال جی.دی پاور بر پایه‌ی پاسخ‌های حدود سی هزار نفر از مالکان خودروهای مدل 2015 و 2016 به دست آمده و نشان از رضایت بالای مشتریان از سه برند تایر مشهور میشلن، پیرلی و گودیر دارد. جالب است بدانید که بنا بر نتایج مطالعه‌ی امسال موسسه جی دی پاور، مشخص شده 37 درصد مالکانی که دو یا چند بار لاستیک خودروی خود را تعویض کرده‌اند، دوباره از لاستیک‌های همان برند قبلی که مورد اعتماد آنهاست را خریداری کرده‌اند.
 
 
لاستیک یعنی میشلن
 
اما کلاس خودروهای سواری، بهترین تایرساز امسال برند مشهور میشلین است که توانسته تمامی 5 دایره‌ی قدرت را کسب کند و با اختلاف بر صدر جدول این گروه جای گیرد. اما پس از این شرکت قدیمی، برندهای پیرلی، گودیر، نکسن و هانکوک رتبه های بعدی این نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند و در بین 5 برند برتر این کلاس قرار گرفته‌اند. همچنین در رتبه‌های بعدی می توان به کانتیننتال، کومهو، بریجستون، یوکوهاما و تویو اشاره کرد که در میانه جدول جا خوش کرده‌اند. در انتهای لیست نیز شاهد حضور دو برند دانلوپ و فایرستون هستیم که تنها 2 دایره‌ی قدرت را در تمامی بخش‌های اندازه‌گیری شده کسب کرده و پایین ترین نمره ها را کسب کرده‌اند.
 
 
لاستیک یعنی میشلن
 
اما در کلاس تراک ها یا پیکاپ های بزرگ، ارزش و اعتبار این نظرسنجی بسیار حائز اهمیت است چرا که لاستیک در این قبیل محصولات نقش پررنگ تری را ایفا می کند. بر این مبنا در این کلاس مجموعاً 6 تایرساز حضور داشته‌اند که بازهم میشلین رتبه‌ی اول را به دست آورده و در بخش‌های رضایت کلی، سواری، کشش/هندلینگ و پوشش تایر، هر 5 دایره قدرت را کسب کرده است. به این ترتیب میشلن با اختلافی فاحش بازهم بهترین لاستیک از نظر مشتریان انتخاب شده است. گرچه این برند در بخش ظاهر لاستیک موفق به کسب 4 دایره قدرت شده اما کیفیت بالای ساخت این تایر در مجموع بهترین است. میشلن در حالی در این کلاس رتبه اول را به دست آورده که رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب به دو شرکت گودیر و بی اف گودریچ رسیده و پس از این دو نیز به ترتیب هانکوک، کانتیننتال و بریجستون قعرنشینان جدول این کلاس هستند.
 
 
لاستیک یعنی میشلن
 
اما در کلاس خودروهای لوکس‌ بازهم این برند میشلن است که توانسته گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و با کسب 5 دایره‌ی قدرت در تمامی بخش‌ها رتبه‌ی اول کلاس لوکس‌ها را به دست آورده است. پیرلی و بریجستون نیز در این کلاس عملکرد خوبی داشته‌اند و رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند درحالی‌که گودیر با کسب 3 دایره قدرت عملکرد متوسطی بر جای گذاشته است. پس از گودیر به ترتیب دانلوپ و کانتیننتال قرار دارند و در ته لیست نیز هانکوک تنها با 2 دایره قدرت جا خوش کرده است.
 
کد خبر 77988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha