بروز برخی مشکلات در این صنعت طبیعی است

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خرید هر گونه هواپیما‌های ATR با کار کارشناسی فراوان صورت گرفته در نتیجه ابهامات در خصوص تناسب نداشتن این نوع از هواپیماها با آب و هوای کشور رد می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو ، جعفرزاده درپاسخ به ابهامات ایجاد شده در زمینه هواپیمایی ATR و تأثیرات آب و هوای گرم بر روی این دست از هواپیما‌ها در گفتگویی تلویزیونی گفت: خرید هر گونه هواپیما کارشناسی شده صورت گرفته و هیچ کدام از آنها مشکل جدی ندارند و در مسیرهای کوتاه برد می‌توان از آنها استفاده کرد.

وی افزود: در زمینه تامین قطعات نیز شرکت طرف قرارداد متعهد به تامین تمامی قطعات شده و در این زمینه نیز با هیچ مشکلی روبه رو نیستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه روابط عمومی این شرکت اکنون پاسخگوی تمام ابهامات و سوالات صنعت هوایی کشور بوده است، عنوان کرد: با بروز هر گونه مشکلی سریعا دلایل و ابهامات توضیح داده شده در نتیجه جای هیچ گونه نگرانی نیست. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بروز برخی از مشکلات در این صنعت طبیعی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در خرید هواپیماهای ATR کارشناسی شده بود عنوان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با سابقه بیش از 50 سال فعالیت مطالعات وکارهای کارشناسی خود را درهنگام خرید هواپیماها انجام داده به همین خاطر اکنون با مشکلی رو به رو نیستیم.
 

کد خبر 78014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha