امضای قرارداد تولید خودرو بین نگین خودرو و رنو

پرشین خودرو: قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد.

به گزارش پرشین خودرو، قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد. در این سرمایه گذاری مشترک رنو اکثریت سهم را خواهد داشت و مدیریت این جوینت ونچر در دور اول با رنو خواهد بود. در این قرارداد تاسیس یک مرکز مهندسی و خرید برای کمک به توانمندسازی قطعه سازان داخلی دیده شده است.

تولید محصولات جدید رنو در کارخانه بن رو صورت خواهد گرفت. با تولید سیمبل جدید و داستر جدید در این کارخانه، 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید رنو در ایران اضافه شده و با توجه به ظرفیت فعلی، به 350 هزار دستگاه در سال می رسد.

مطابق این قرارداد در کنار شبکه نگین خودرو، رنو شبکه مستقل فروش و خدمات پس از فروش خود را خواهد داشت.

همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت، و سه خودروساز به تولید مشترک تندر، تندر پیکاپ، ساندرو و ساندرو استپ وی ادامه خواهند داد.

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی رنو

مفتخریم كه امضا قراردادی استثنایی را با ایدرو و گروه نگین اعلام می كنیم در یكی از استراتژیك ترین كشورها برای رنو یعنی ایران، در دنیای رنو ایران شناخته شده است به خاطر پتانسیل های خوب صنعتی، زیرساختهای خودروسازی نیروی انسانی توانمند شرایط ژئوپولیتیك استثنایی و همینطور ایران به خاطر فرهنگ غنی اش در كشور فرانسه شناخته می شود.

این توافقی استثنایی است در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری انتقال تكنولوژی داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مركز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات به بیان دیگر توسعه زنجیره كامل ارزش در ایران.

رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال ٢٠٠٤تعهد خود را ثابت كرده است.

امضای این قرار داد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می كند، به عنوان شریك استراتژیك صنعت خودرو ایران.

خوشحالیم كه این سرمایه گذاری مشترك را با دو شریك قابل اعتماد خود ایدرو به عنوان نماینده دولت و گروه نگین به عنوار نماینده بخش خصوصی انجام میدهیم.

همكاری ما با دو شریك قدیمی خود ایران خودرو و سایپا همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده گسترش خواهد یافت
امضا این قرازداد قدمی رو به جلو و بلند برای همكاری مستمر میان ایران و رنو است و ارزشهای مشتركی برای طرفین خواهد داشت.

کد خبر 78029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha