تیگو7 در بازار ایران خواهد درخشید

پرشین خودرو: چری از معرفی خودروهای خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد خاطرات خوبی دارد و برای معرفی تیگو7 در نمایشگاه مشهد برنامه ویژه داریم.

بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری در ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن اعلام این مطلب گفت: البته نمی توان به صورت صد در صد گفت که در نمایشگاه مشهد فوکوس ما روی تیگو7 است.
وی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد ادامه داد: تیگو7 محصول جدید ما در مشهد است که در امتداد رونمایی هفته گذشته این خودرو در تهران؛ در نمایشگاه مشهد نیز از این تازه وارد رونمایی کردیم.
صدرایی در مورد سیاست چری در مشهد گفت: به طور قطع این شرکت برای معرفی تمام محصولات خود در مشهد برنامه دارد و معرفی همه محصولات چری و مدیران خودرو برای مجموعه چری اهمیت دارد.
وی ضمن مهم دانستن جایگاه نمایشگاه خودرو مشهد در بین نمایشگاه های کشور، اظهار داشت: ما در سال های 94 و 95 به ترتیب از تیگو5 و ایکس 33 اس در مشهد رونمایی کردیم و فروش این دو محصول نیز بعد از معرفی بسیار مطلوب بود.


پیش بینی فروش فوق العاده تیگو7 در ایران
مدیر بازاریابی چری در مورد هدف گذاری شرکت بر روی تیگو7 گفت: ما پیش بینی یک فروش عالی برای این محصول تازه وارد را داریم زیرا تیگو 7 دارای خصوصیات متفاوتی است که آن را برای ایرانیان جذاب می کند.
وی افزود: تیگو7 در یک رده قیمتی خاص با رقابتی فشره وارد شده است و به همین دلیل گروه بازاریابی شرکت فعالیت گسترده ای را برای معرفی متمایز این خودرو در بازار ایران انجام داده و از این حیث ما هیچ نگرانی از بابت رقبا نداریم.
 

کد خبر 78067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha