دومین محصول «جیلی» تا پایان سال معرفی و رونمایی می شود

پرشین خودرو: خودروسازان بم و جیلی با همکاری بلند مدت خود در فکر احیای نام جیلی در جهان هستند.

رضا ظروفیان مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازان بم در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در مورد حضور این شرکت در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد گفت: شرکت خودروسازان بم بعد از یک دوره فراز و فرود هایی که داشت از سال 94 قرارداد همکاری خود را با شرکت جیلی منعقد کرد.
وی ادامه داد: این نکته را باید متذکر شوم که دیگر نه خودروسازان بم و نه جیلی مانند گذشته نیستند و از فرودهای سابق دیگر خبری نیست.
ظروفیان افزود: جیلی و خودروسازان بم یک کار مشترک برای احیای برند جیلی آغاز کرده اند و این بد نیست که بدانید جیلی در سال 2017 سهامدار ولوو و پروتون و لوتوس هست و این شراکت ها به خصوص با ولوو موجب شده است که یک انقلاب در تولیدات خود به پا کند.
وی با اشاره به این مطلب که نسل سوم خودروهای جیلی از سال 94 وارد فاز تولید شده است تصریح کرد: جیلی در سال گذشته جهش بسیار خوبی در حوزه تولید و فروش داشته است.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازان بم تاکید کرد: جیلی توانسته است در بازار چین رشد فروش بسیار خوبی را تجربه کند.
وی در مورد نقش خودروسازان بم در احیای برند جیلی گفت: ما همکاری خود را با این خودروساز برای تولید تعریف کرده ایم و برای همین یکی از خوشنام ترین و اقتصادی ترین خودروهای این برند یعنی "جی.سی6" کار خود را آغاز کردیم که دارای پیشینه بسیار خوبی در بازار است.
ظروفیان گفت: سیاست ما با چینی ها یک همکاری بلند مدت هست و بعد از "جی.سی6" محصولات نسل سوم را نیز برای تولید خواهیم داشت.
وی از ورود دومین خودروی جیلی تا پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که ما بر اساس تجارب گذشته خود انجام دادیم، خدمات پس از فروش محصولات جیلی است که از نگاه ما حتی می تواند از تبلیغات و مدل های متنوع فروش هم اثرگذار تر باشد.

کد خبر 78093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha