فروش فوری محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه مشهد

پرشین خودرو: بسته شدن ثبت سفارش خودرو و تغییر نرخ ارز برای واردکنندگان خودرو مشکل آفرین است.

علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین سرمایه در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد، سیاست ما در اختیار قرار دادن شرایط مناسب خرید برای مشتریان مشهدی است تا بتوانند محصولات ما را خریداری کنند.
وی ادامه داد: آرین موتور تنها شرکتی است که در حال حاضر محصولات خود را با شرایط اقساطی مناسب 12 و 18 ماهه بدون بهره در اختیار مشتریان خود قرار می دهد این مهم موجب شده است مشتری بهترین خرید را با بهترین شرایط انجام دهد.
شکوهی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مشهد برای خریداران یک درصد تخفیف اضافی در نظر گرفته ایم که این تخفیف روی قیمت پایه اعمال می شود و تفاوتی نمی کند که مشتری نقدی خرید کند و یا از مدل های اقساطی شرکت بهره ببرد.
وی در مورد محصولات عرضه شده در نمایشگاه مشهد گفت: 5 محصول میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3 و 5، ای اس ایکس، میراژ و لنسر را به این نمایشگاه آوردیم و برای تمام این محصولات نیز شرایط فروش فوری برقرار است.
معاون بازاریابی آرین موتور تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بر اساس قانون سازمان حمایت، فروش فوری تا همان بازه زمانی 0 تا 30 روز رعایت شود و البته هدف ما این است که این تحویل ها را به 4 روز برسانیم که این مهم مدتی در مورد میراژ اتفاق افتاد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل بسته شدن ثبت سفارش برای تحویل محصولات در 4 روز به مشکل بر خوردیم. در کنار مشکل ثبت سفارش، مشکل تغییر نرخ ارز هم به ما فشار مضاعفی را وارد کرده است.

کد خبر 78104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha