نشست هم اندیشی با مشتریان محصولات سایپا دیزل در مشهد

پرشین خودرو: موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت خدمات فنی رنا برای افزایش اعتماد مشتریان و همچنین بهره‌گیری از نظرات ارزنده آنان در فرایند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، برای نخستین بار در نمایشگاه‌های خودرویی کشور، نشست هم اندیشی با مشتریان را همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد اجرا کرد.

به گزارش  پرشین خودرو، محمدحسین مهدی با بیان مطلب فوق، خاطر نشان کرد: پس از اجرای موفق این طرح در سطح استان تهران طی سنوات گذشته و با توجه به اهمیت نظرات مشتریان در اخذ تصمیمات کلان در خدمات پس از فروش سایپا دیزل، اجرای نشست هم اندیشی با مشتریان همزمان با نمایشگاه خودرو صورت گرفت و در این نشست علاوه بر ارائه گزارش از روند رو به رشد کیفیت محصولات ، تامین قطعات و کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان در سراسر کشور ، این فرصت فراهم گردد تا مشتریان و مدیران شرکت های سایپا دیزل و خدمات فنی رنا مستقیما با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و مشتریان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
وی تصریح کرد: مشتریان در تجربه جدید ارتباط دو سویه با شرکت خدمات فنی رنا، نظرات خود را در خصوص تمام مراحل خرید و تحویل خودرو، طراحی محصول و خدمات پس از فروش ارائه می‌ کنند و اجرای این روش موجب شده است تا ضمن ایجاد یک فضای صمیمی، تجربه‌های مشتریان بررسی و ثبت شود.

عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا تصریح کرد: در این نشست که با سابقه طولانی در گروه خودروسازی سایپا در حال اجراست، مشتریان نظرات و تجربیات خود را در اختیار قرار می‌دهند و این تجربیات ارزنده پس از انجام بررسی های کارشناسی و تخصصی در حوزه های مختلف شرکت خدمات فنی رنا و شرکت سایپا دیزل مطرح خواهد شد و در آینده نزدیک، اقدامات اصلاحی و بهبود فرایندهای تولید محصول، فروش و خدمات پس از فروش را به همراه خواهد داشت.
مهدی اظهار کرد: برای بهره‌گیری از نظرات مشتریان شرکت سایپا دیزل در دیگر استان‌های کشور نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته‌ که تا پایان سال جاری، اجرایی خواهد شد و همچنین برگزاری این نشست ها در استان‌های مختلف، باعث دستیابی به انتظارات مشتریان در سراسر کشور است که در بهبود کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش سایپا دیزل به هموطنان، نقش پررنگی خواهد داشت.

عضو موظف هیئت مدیره رنا افزود: آنچه در این نشست ها و نظرسنجی ها و گفتگوهای مشابه تاکنون به چشم خورده، علاقه و تعصب مشتریان به محصولات و برند سایپا دیزل است و چنان از ضعف ها و مشکلات حتی خرد و کوچک ما ابراز نارضایتی می کنند که گویی انتظار هیچگونه ضعف و خطایی را از محصول و خدمات آن ندارند و این نگاه پر ارزش مشتری ، ضمن ایجاد غرور در ما بار مسولیت ما را سنگین تر می کند.

وی توضیح داد: مشتریان در این گونه جلسات، نظرات و انتقادات خود را در خصوص تمام فرایندهای شرکت خدمات فنی رنا و سایپا دیزل اعم از خرید، استفاده از محصول و خدمات به صورت شفاف مطرح می کنند. مهدی گفت: این موارد توسط کارشناسان به دقت ثبت و به مدیریت شرکت سایپا دیزل و مسئولین مربوطه جهت بررسی، تعریف برنامه ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی آنها منعکس می شود. ضمنا اشکالات عنوان شده مشتریان حاضر و موارد مشابه حتی المقدور بصورت اورژانسی رفع می گردد.
وی افزود: در سال جاری این نشست در شهر شیراز ویژه مشتریان استان فارس برگزار شده است. و در نمایشگاه های خودرویی شهرهای اصفهان و تبریز نیز اجرا خواهد شد و برای اولین بار در استان خراسان رضوی برگزار می شود. مشتریان خراسان رضوی به صورت تصادفی انتخاب شده و به جلسات مربوطه دعوت می شوند و آنان به نقد با کیفیت و دقیق برندها و خودروها و خدمات ارائه شده در سطح نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا در سراسر کشور می پردازند. و این اقدام بر اساس رویکرد جدید و استراتژی های نوین خدمات فنی رنا و سایپا دیزل در جهت حرکت به سوی تامین رضایت حداکثری مشتریان و تبدیل آنها به همراهان وفادار صورت می گیرد.

 

کد خبر 78189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha