کد خبر 78190
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
شرایط و زمان فروش برلیانس کراس (C3) اعلام شد

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از ساعت ۱۱ روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد وتا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که قیمت این خودرو 57/5 میلیون تومان می باشد گفت : مرحله اول پیش فروش این خودرو با موعد زمانی مهر، آبان وآذر سال جاری صورت خواهد گرفت و شرکت پارس خودرو این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان کیفیت و رضایت تحویل مشتریان خواهد داد.

مبلغ پش پرداخت جهت تحویل خودرو در مهر و آبان 25 میلیون تومان و برای تحویل آذر 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده و مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه و به قیمت روز شرکت اخذ می گردد.

تقی زاده با بیان این مطلب که برلیانس کراس (C3) با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند تصریح کرد: معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا در راستای حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه این خودرو محدودیت هایی در خصوص ثبت نام این خودرو ایجاد نموده و مشتریان با یک کد ملی، فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو هستند.

موتور 1500سی سی ،۱۶ سوپاپ٬ با استاندارد الایندگی یورو 5 ، دارا بودن ۵ ستاره ایمنی و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS وEBD از مشخصات فنی این محصول جدید پارس خودرو است.

کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن خودکار درب ها موقع تصادف، سان روف، فرمان برقی٬ ورود بدون کلید به خودرو، سوئیچ Key less٬ریل سقفی ، آینه های برقی، مالتی مدیا وسقف رنگی مجزا از بدنه از دیگر امکانات این کراس اور جدید است.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به نمایندگی های مجاز گروه خودورسازی سایپا و یا نشانی www.saipagroup.ir مراجعه کنند.

کد خبر 78190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha