کد خبر 78217
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

پرشین خودرو: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی گفت: متهم اختلاس هزار و 66 میلیارد ریالی بانک ملی صفی آباد که متواری شده بود در مناطق جنوبی کشور دستگیر شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، محمد یاران از دستگیری متهم اختلاس هزار و 66 میلیارد ریالی بانک ملی صفی آباد که متواری شده بود در مناطق جنوبی کشور خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهم که به کشور ترکیه فرار کرده بود مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت. وی که با هویت مجعول و جعلی وارد کشورمان شده بود در یکی از مناطق جنوبی کشور در مخفیگاهش دستگیر شد.

چندی قبل رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از اختلاس هزار و 66 میلیارد ریالی در بانک ملی شهر بام و صفی آباد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از اختلاس 106 میلیارد و ششصد میلیون تومان در بانک ملی شهر بام و صفی آباد خبر داد و گفت: وجوه اختلاس شده در کمتر از 48 ساعت به حساب وجوه اختلاسی بازگردانده شد.

وی افزود: در پی گزارشات واصله مبنی بر تراکنش غیر مجاز در این شعبه و انجام بررسی‌های دقیق و تخصصی مشخص شد که یکی از کارکنان بانک با استفاده از حساب یکی از مشتریان با سطح درآمد و سواد پایین که کاملا از این ماجرا بی خبر بوده است اقدام به انتقال این مبلغ به حساب های دیگر خود در شعبات کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اظهار کرد: برخی از حساب‌های مقصد نیز متعلق به صرافی‌ هایی در تهران است که مقرر بود تا از سمت نمایندگی آنها در استانبول ترکیه معادل وجوه انتقالی ارز دریافت شود که با اقدام به موقع و اطلاع رسانی انجام شده از این تبادل ارزی ممانعت به عمل آمد.

این مقام قضایی در خراسان شمالی افزود: پس از برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با دستگاه‌ های نظارتی و امنیتی استان و انسداد حساب‌های منتقل علیه و تلاش های شبانه روزی تمامی مبلغ اختلاس شده قبل از خروج از کشور و هر گونه دخل و تصرف توقیف و به حساب وجوه اختلاسی بازگردانده شد.

 

 

 

 

منبع: میزان

کد خبر 78217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha