کد خبر 78250
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
نسل بعدی هاچ بک 5درب آئودی سال2019 می آید

پرشین خودرو: در نوامبر سال قبل گزارش شد که آئودی قصد داشته توسعه نسل بعدی هاچ بک A3 را با تاخیر مواجه کند.

به گزارش پرشین خودرو، به نظر می رسد رسوایی صنعت خودرویی فولکس واگن دامن گیر آئودی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی آلمانی نیز شده است.
به گزارش Autocar، آئودی می خواهد مدل سه درب A3 را رها کرده و به مدل دیگر این خودرو بپردازد. علت رها کردن کاهش هزینه‌ها و کسب سود بیشتر اعلام شده است.
گزارش می گوید آئودی به دلیل تقاضا کم این مدل نیز برنامه توسعه A3 سه درب را لغو کرد و به نوعی آن را کنار گذاشته است. گفته شده جدیدترین هاچ بک سه درب A3 سال 2019 از راه می رسد و این تولید پیش از معرفی نسل بعدی A3 خواهد بود. براساس منابع نقل شده از سوی Autocar، جانشین A3 Sportback پنج درب ساختار سنتی مدل های قبلی را دارد.
حدود یک سال پس از راه اندازی A3 جدید، شاهد روی کارآمدن A3 سدان خواهیم بود که بر مدل های این سری افزوده می شود. یکی از منابع می گویند با ساختاری سدان 5 نفره در سال 2021 به عنوان یک خودرو جدید از راه می رسد.
هیچ یک از این اطلاعات رسمی نیست و انتظار می رود مدل رقیبی برای CLA مرسدس بنز باشد. همچنین A5 اسپرت بک جدید همچون A4 استاندارد بوده که در مدل جدید سبک تر از مدل قبلی خود خواهد بود.
نسل فعلی A3 سال 2015 معرفی شد با پیشرانه و طراحی جدیدی همراه شده است. در سال 2016 مدل ایالات متحده A3 با پیشرانه 2.0 لیتری TSI جدید 186 اسب بخاری که جایگزین موتور 1.8 لیتری TSI شده، همراه است. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند در آینده نزدیک کمپانی آئودی جزئیات کافی دردسترس قرار دهد.

کد خبر 78250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha