غنی شدن تجارت و افزایش صادرات در دوره شریعتمداری

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه محمد شریعتمداری گزینه مناسبی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: ایشان تجربیات ارزنده ای در حوزه صنعت و تجارت دارد و قطعا در دوره وزارت ایشان در این وزارتخانه، شاهد غنی شدن بخش تجارت و افزایش صادرات خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، علی اکبری نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی محمد شریعتمداری از سوی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای شریعتمداری گزینه مناسبی برای اداره وزارتخانه است و انتخاب ایشان در مقایسه با وزیر قبلی این وزارتخانه، حرکت رو به جلو تلقی می شود.

وی افزود: با توجه به تجربیات هشت ساله آقای شریعتمداری در وزارت بازرگانی و سوابق دیگری که دارد، قطعا در وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق خواهد بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه ما بنا داریم تا به دولت کمک کنیم، افزود: ما برجوانگرا کردن کابینه نظر داریم و تاکید داریم که انتخاب آقای شریعمتدار در مقایسه با وزیر سابق در همین راستا بوده چرا که ایشان همان تجربیات را با استفاده از تواناییهای خود و نیروی جوان و چابکی به سمت سیاست های مثبت و تحقق اهداف وزارتخانه پیش خواهد برد.

اکبری با اشاره به ظرفیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش صنعت، معدن و تجارت از هم تفکیک ناپذیر هستند و قطعا در زمان مسئولیت شریعتمداری در این وزارتخانه حوزه تجارت نسبت گذشته غنی تر خواهد بود.

وی با اشاره به مقبولیت شریعتمداری در بین نمایندگان مجلس، تصریح کرد: فکر می کنم آقای شریعتمداری در کسب رای اعتماد مجلس مشکلی نخواهد داشت و رای اعتماد مجلس را کسب خواهد کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: هفته آینده آقای شریعتمداری در کمیسیون حضور خواهد یافت و اعضای کمیسیون بعد از شنیدن برنامه های وی برای اداره وزارتخانه، تصمیم خود را خواهند گرفت و قطعا برنامه ها و دیدگاههای وی به میزان قابل توجهی روی نگاه اعضای کمیسیون اثر گذار خواهد بود.

کد خبر 78275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha