کد خبر 78284
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
فورد فوکوس جدید شکار عکاسان شد

پرشین خودرو: نخستین بار در فوریه گذشته بود که شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از فورد فوکوس جدید بودیم و خودرو تحت تست زمستانی قرار داشت.

به گزارش  پرشین خودرو، با وجود آن که مدل استتار کاملی داشت اما می توانستیم طراحی جدید و باکیفیتی را در خودرو شاهد باشیم. حال نوبت به تصاویر جاسوسی از نسخه 5 درب فوکوس رسیده که بزودی فورد آن را بروزرسانی می کند. به تازگی یکی از کاربران وب سایت Motor1 موفق شد شاهد این مدل بوده و تصاویری از آن را تحت تست به ثبت برساند.

همانند نسخه واگنی، مدل پنج درب از طراحی پیش ساخته بهره می برد. طراحی بخش جلو نسبت به مدل پیشین طراحی نرم و ظریفی پیدا کرده و این در حالی بوده که بخش عقب با خطوط تیز همراه است و طراحی سپر نیز قابل توجه است. به نظر می رسد بدنه طولانی شده و امیدواریم با مسائل موجود نسخه فعلی رو به رو نشود.

متاسفانه اطلاعاتی از پیشرانه خودرو مشخص نیست اما شایعات به وجود مدل هیبریدی برای بازار ایالات متحده اشاره دارند. همچنین گزینه‌های اکوبوست توربوشارژی نیز برای این مدل محیا خواهد بود تا عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. در عین حال مشتریان اروپایی می توانند مدلی با پیشرانه اکوبوست 1.0 لیتری را بدست آورند که قدرت مناسبی دارد. انتظار داریم همانند ظاهر، در فضای داخلی نیز با بروزرسانی معمولی رو به رو باشیم. صفحه نمایش لمسی با سیستم سرگرمی Sync 3 در کنار پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی در کنسول میانی تعبیه شده است.

احتمالا در نمایشگاه ژنو ماه ژانویه فورد برنامه ای برای معرفی این مدل از فوکوس داشته باشد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود فورد چه برنامه ای برای این محصول 5 درب جدید دارد. احتمالا تا ژانویه گزارش های متعددی پیرامون این خودرو منتشر می شود.

کد خبر 78284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha