کد خبر 78313
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مشکل راننده‌های ایرانی در خاک افغانستان حل شد

پرشین خودرو: رئیس گمرک ماهیرود در خبری فوری اعلام کرد: مشکل راننده های ایرانی در خاک افغانستان حل شده و حدود ۱۰۰ تانکر روز پنج شنبه و از ابتدای صبح تا ساعت ۱۱ امروز شنبه ۲۱ مرداد در خاک افغانستان ترخیص شدند.

به گزارش پرشین خودرو، علی اکبر کیانی رئیس گمرک ماهیرود روز گذشته گفته بود : تمامی کامیونهای مشتقات نفتی در مرز ماهیرود تا شنبه تخلیه می شوند و مشکلات پیش آمده ارتباطی به گمرک طرف ایرانی ندارد . با توجه به اعلام گمرک ابونصر فراهی افغانستان تا شنبه تمامی کامیونهای مشتقات نفتی تخلیه می شوند.

رئیس گمرک ماهیرود با بیان اینکه مشکلات پیش آمده افزود: جلسه ای در کمیساریای افغانستان در مرز ماهیرود برگزار و تصمیم بر تخلیه وخروج کامیونهای ایرانی در اسرع وقت اتخاذ گردید.

وی گفت: درحال حاضر تعداد زیادی از کامیون ها از محل پارکینگ گمرک ابونصر جهت تخلیه ومراجعه به صاحب بار افغان خارج گردیده است . همکاران گمرک و پلیس گذرنامه ومرزبانی دیروز تا ساعت 5 عصر در محل کار بابت ورود کامیونهای خالی حضور داشتند .

کیانی ادامه داد: با عنایت به آخرین رایزنیهای صورت گرفته با مقامات افغان نمایندگان اداره استاندارد افغان دیروز ازمرز ماهیرود وارد گمرک ابونصرفراهی گردید و اختیارات تام به آنها ازکابل داده شده است.

تسنیم

کد خبر 78313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha