رکود بازار، فعالیت اتحادیه لاستیک فروشان بجنورد را به حاشیه برده است

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه لاستیک فروشان بجنورد گفت: رکود بازار فعالیت اتحادیه لاستیک فروشان بجنورد را به حاشیه برده است.

 به گزارش پرشین خودرو، رمضان وفادار با اشاره به اینکه رکود بازار موجب شده تا گردش مالی در میان اعضای این اتحادیه به شدت کاهش یابد، افزود: در گذشته گردش مالی اعضای این اتحادیه ماهانه حدود 60 میلیون تومان بوده این درحالیست که این رقم در حال حاضر به شدت کاهش یافته و شاید هر عضو به مدت یک تا دو هفته فروش هم نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که لاستیک یکی از کالاهایی است که رانندگان ناچار به استفاده از آن هستند و چگونه این محصول در حال حاضر دچار رکود شده است؟ ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از افراد به علت بالا رفتن استهلاک از خودروهای خود استفاده نمی کنند.

وفادار اظهار کرد: از سوی دیگر فعالیت رانندگان کامیون ها نیز با رکود مواجه شده است و این امر سبب شده تا اعضای اتحادیه لاستیک فروشان با مشکل مواجه باشند.

وی با بیان اینکه پرداخت نابرابرانه مالیات یکی دیگر از مشکلات اعضای این اتحادیه است، تاکید کرد: اعضای این اتحادیه با پرداخت مالیات مشکلی ندارند اما در اخذ آن باید عادلانه رفتار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد اعضای این اتحادیه 200 عضو است، گفت: از این تعداد به علت مشکلات بازار تاکنون 10 واحد تعطیل شده اند.
ایسنا

کد خبر 78320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha