کد خبر 78346
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

پرشین خودرو: یحیی گل محمدی یکی از بدشانس ترین مربیان لیگ برتر در سه هفته آغازین رقابت ها بوده است.

 

بدشانسی های ادامه دار یک مربیبه گزارش«پرشین خودرو»، یحیی گل محمدی تیمی را در اختیار گرفت که سال ها بهترین های فوتبال ایران را در اختیار داشته اما به دلیل رای فیفا اجازه جذب بازیکن در تابستان را نداشت تا بر خلاف همیشه با کم ترین داشته های ممکن وارد فصل جدید لیگ برتر شود.

از طرفی قرعه سختی هم برای تیم گل محمدی رقم خورد. در چنین شرایطی قرار گرفتن مقابل پرسپولیس و استقلال و در دو هفته پیاپی بدترین قرعه ای بود که می توانست نصیب تراکتورسازی و گل محمدی شود. تراکتور در این دو بازی اختلاف زیادی به لحاظ فنی با رقبای مطرحش نداشت. مقابل پرسپولیس اگر خوش شانس تر بود می توانست با نتیجه مساوی کار را به پایان برساند و روز گذشته مقابل استقلال نیز این تیم دو موقعیت صددرصد گل داشت که با بدشانی آنها را از دست داد.

هر چند بدشانی برای یحیی از همان هفته اول شروع شد. در ثانیه های پایانی دیدار مقابل استقلال خوزستان با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه این تیم باز شد تا هفته اول با شکست برای آنها به پایان برسد. مقابل پرسپولیس شاگردان گل محمدی کار را به تساوی کشاندند و چند موقعیت تک به تک هم به دست آوردند اما در نهایت ضربه دقیق کامیابی نیا شکست را در خانه برایشان رقم زد.

روز گذشته نیز در ورزشگاه آزادی ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و روی یک موقعیت تک به تک نیز بازیکن جوان تراکتور به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد تا شانس با تراکتور و یحیی گل محمدی همراه نباشد.

تراکتور در دو بازی اخیر به لحاظ فنی تیم ضعیفی نبود و فاصله نجومی با پرسپولیس و استقلال نداشت و در چنین شرایطی دو شکست پیاپی را تجربه کرد.

 

 

 

 

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 78346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha