کد خبر 78384
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در مهرشهر کرج

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند سرقت قطعات داخلی خودرو با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در مهرشهر کرج خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار بخشعلی کامرانی صالح  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در مهرشهر کرج، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه افزود: مأموران با بررسی دوربین محل‌های وقوع سرقت و کنترل مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه‌دار شدند که پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به مخفیگاه وی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از محل حدود ۱۰۰ قلم اموال سرقتی کشف و متهم به همراه اقلام مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی سه نفر دیگر و فروش آن‌ها باقیمتی کمتر دریکی از سایت‌های معروف فروش کالا اعتراف کرد.

سردار کامرانی در بخش پایانی سخنان خود، خاطرنشان کرد: با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر دیگر نیز دستگیر که در بازرسی از منزل آن‌ها تعداد ۷۰ قلم اموال سرقتی کشف که اقلام و سارقان برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

کد خبر 78384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha