کد خبر 78396
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

پرشین خودرو: مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرجی 93 درصدی امروز بندر ماهشهر گفت: دمای هوای استان خوزستان از امروز(یکشنبه) یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش«پرشین خودرو»، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرجی 93 درصدی امروز بندر ماهشهر گفت: دمای هوای استان خوزستان از امروز(یکشنبه) یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

 
کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد روند افزایش یک تا دو درجه‌ای دما از امروز آغاز می‌شود و به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط استان شاهد وقوع دماهای 50 درجه سانتی‌گراد خواهیم بود. این روند تا روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس مدل‌های هواشناسی با تداوم جریان گرم و مرطوب جنوبی تا پایان هفته جاری شاهد رطوبت نسبی (پدیده شرجی) خواهیم بود. صبح امروز میزان رطوبت نسبی در بندر ماهشهر 93 درصد، در شادگان 81 درصد، در هندیجان و اهواز 78 درصد، در خرمشهر 70 درصد و در آبادان 68 درصد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: برای امروز آسمان صاف و در برخی نقاط تا قسمتی ابری و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بهادری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز، آبادان، امیدیه، شوشتر و رامهرمز با 48 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 26 درجه سانتی‌گراد به تدریج گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 32 تا 48 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
 
 
 
 
 
منبع: ایسنا
کد خبر 78396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha