کد خبر 78453
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
3 خودرو سِدان مطرح دنیارا بشناسید+تصویر

پرشین خودرو: اکثر شرکت های خودروسازی دنیا به سمت ارائۀ تجهیزات ویژه در جهت افزایش ایمنی خودروها پرداخته و سازندگان آنها تلاش کرده اند، بیشترین امکانات ممکن را با بالاترین کیفیت در آنها قرار دهند.

به گزارش  پرشین خودرو، دنیای ماشین ها طرفداران بسیار زیادی دارد، کمپانی های اتومبیل سازیهمیشه جزو پیشروان نوآوری در صنعت بوده و هر کدام از آنها هواداران متعصب خود را دارند. در این مطلب سعی داریم به بررسی و معرفی 3 خودرو سِدان بپردازیم.

کادیلاک CT6

کمپانی خودروسازی کادیلاک در عرصه تولید خودرو در کلاس سدان از جمله شرکت های پیشرو و صاحب سبک بوده یکی از پرچمداران این شرکت خودرو ساز آمریکایی مدل 2017 کادیلاک(Cadillac CT6) بوده، این خودرو باتوجه به اینکه ازپیشرفته ترین خودروهای کادیلاک به حساب می‌آید از یک موتوری 3.0 لیتری با توربوی دوگانه 6 سیلندری بهره برده که قدرتی معادل 404 اسب بخار تولید می‌کند.

آشنایی با 5 خودرو سِدان مطرح دنیا+تصاویر

این آمریکائی لوکس از یک آینه که تصاویر پشت خودرو را به صورت HD نمایش می دهد برخوردار بوده همچنین با سیستم OnStar می تواند حدود 7 دستگاه را به شبکه 4G LTE متصل کند.

صفحه نمایشی دیجیتال با قابلیت دید در شب در پشت فرمان کادیلاک CT6 قرار گرفته شده و سبب می شود تا راننده دید بهتری در شب داشته باشد قابلیت شارژ بی سیم برای دستگاه های نظیر تلفن همراه در این خودرو از دیگر ویژگی های آن است.

سوبارو ایمپرزا

یکی از جمع و جورترین سدان ها در این لیست خودروی سوبارو (Subaru Impreza) مدل 2017 بوده، پیشرانه این خودرو یک موتور تخت 2.0 لیتری و 4 سیلندری با توان تولید 152 اسب بخار است همچنین این خودرو یک سدان نیمه خودران نیز است.


هشدار دهی هنگام حرکت در مسیر مخالف و برخورداری از سیستم کروز کنترل هوشمند و ترمز پیش از برخورد از ویژگی های این خودرو به شمار می رود.

 

آشنایی با 5 خودرو سِدان مطرح دنیا+تصاویر

سیستم STARLINK در داشبورد این خودرو قرار گرفته که در صورت نیاز به ارایه کمک‌های اضطراری، گزارشات ماهیانه از سلامت خودرو و بازیابی سیستم در صورت سرقت خودرو بپردازد همچنین این سیستم با بهره گیری از یک نمایشگر 6.5 اینچی و توسط رابط کاربری CarPlay اپل یا Android Auto به گوشی متصل خواهد شد.

چراغ‌های جلوی سوبارو ایمپرزا 2017 عملکردی واکنشی دارند به گونه‌ای که با حرکت ماشین، تغییر وضعیت می‌دهند نور این چراغ‌ها نیز با توجه به شرایط محیط، تغییر می‌کند.

آشنایی با 5 خودرو سِدان مطرح دنیا+تصاویر

 

ولوو S90

خودروساز سوئدی این لیست، ولوو از جمله تولیدکنندگان سردمدار در تولید خودروهایی است که از جهت ایمنی و ارائه ی تجهیزات مدرن در سطوح بالایی قرار دارد که در کلاس سدان ولوو (Volvo S90) در بین این لیست حضوری پر رنگ دارد این خودرو با بهره گیری از سیستمی قدرت تشخیص حیوانات را دارد و همچنین وجود سیستم هوشمند امنیتی دیگری سبب می شود تا هنگام عبور خودرو از خطوط کنار جاده، به راننده هشدار ‌دهد. پیشرانه این خودرو یک موتور 2.0 لیتری است که در 3 کلاس با قدرت 250 تا 360 اسب بخار عرضه شده است.

آشنایی با 5 خودرو سِدان مطرح دنیا+تصاویر


برخورداری از سیستم Pilot Assist موجب شده تا این خودرو تا مرز سرعت 130 کیلومتر بر ساعت را بدون دخالت راننده پیماید و با عبور خودرو از خطوط راهنمای جاده‌ای جلوگیری کند همچنین با استفاده از اپلیکیشن ولوو،‌ قبل از سوار شدن به ماشین سیستم فرد قادر است تا تهویه هوای سرد یا گرم را روشن کند.

یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ نیز در وسط داشبور ولوو s90 قرار دارد که می‌توان با استفاده از آن به سرویس‌های اسپاتیفای و پاندورا دسترسی داشت و یا به رهیابی مسیر پرداخت.

آشنایی با 5 خودرو سِدان مطرح دنیا+تصاویر

باشگاه خبرنگاران 

کد خبر 78453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha