آغاز فروش جک اس 5 با شرایط متنوع در پرداخت+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای فروش محصول جک اس 5 خود شرایط فروش جدیدی اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت قطعی جک اس 5 دنده ای 84 میلیون و 650 هزار تومان اعلام شده است و علاقه مندان می توانند برای خرید این خودرو به صورت نقدی کل این مبلغ را به حساب کرمان موتوری ها واریز کرده و پس از یک ماه خودروی شاسی بلند خود را تحویل بگیرند.

پیش فروش:

برای پیش خرید این محصول شما تنها به 45 میلیون تومان وجه نقد نیاز دارید تا ثبت نام اولیه شما صورت گیرد و مابقی هزینه در زمان صدور دعوتنامه از شما اخذ می شود.

سود مشارکت و انصراف برای این خرید به ترتیب 22 و 14 درصد اعلام شده و زمان تحویل خودرو نیز آبان، آذر، دی و بهمن خواهد بود.

فروش اقساطی:

برای خرید اقساطی شما باید ابتدا از بین 3 پیشنهاد 29 میلیون و 500 هزار تومان، 38 میلیون تومان و 49 میلیون و 900 هزار تومان یکی را واریز کرده و مابقی هزینه خرید را در اقساط 12، 24 و 36 ماه تسویه نمایید.

زمان تحویل خودرو در این روش خرید، یک ماه پس از ثبت نام اولیه است.

جک اس 5 اتوماتیک:

کرمان موتوری ها برای این خودرو قیمت 96 میلیون و950 هزار تومان را اعلام کرده اند و البته خبری از فروش نقدی و اقساطی این خودرو هم در بخشنامه جدید کرمان موتوری ها وجود ندارد.

شما با دو روش پرداخت 2 و 3 مرحله ای می توانید نسبت به پیش خرید اقدام نمایید. در روش پرداخت 2 مرحله ای شما باید 45 میلیون تومان به حساب کرمان موتوری ها واریز کرده و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه تسویه نمایید.

اما در مدل پرداخت 3 مرحله ای شما تنها به 25 میلیون تومان وجه نقد در هنگام ثبت نام نیاز دارید و در مرحله دوم پرداخت نیز 20 میلیون تومان از شما اخذ می شود که تاریخ این پرداخت 15 شهریور 96 خواهد بود.

موعد تسویه حساب برای شما همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود و زمان تحویل جک اس 5 اتوماتیک در هر دو مدل پیش خرید در یکی از ماه های آبان، آذر، دی و بهمن 96 در نظر گرفته شده است.

کد خبر 78522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha