کد خبر 78589
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
احداث زیرگذر در انتهای بزرگراه حکیم

پرشین خودرو: شهردار منطقه 5 با اشاره به احداث زیرگذر در چهار راه تعاون در انتهای بزرگراه حکیم- بزرگراه علامه جعفری- و حذف تنها چراغ راهنمایی و رانندگی در این بزرگراه گفت: به منظور ایمنی تردد عابران تا قبل از پایان فصل تابستان پل عابر پیاده ای نیز در این چهارراه آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پرشین خودرو، سید محسن اسدی  اظهار کرد: به منظور ایمنی تردد عابران پیاده در محدوده چهارراه تعاون به زودی یک دستگاه پل عابر پیاده نصب می شود.
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه طی هفته های آتی پل عابر پیاده این چهار راه احداث می شود، تصریح کرد: کارهای نهایی این پروژه در حال انجام است و همزمان نسبت به احداث تقاطع و رفع معضل چهارراه تعاون اقدامات لازم صورت می پذیرد.
وی با اشاره به دلیل حذف چراغ قرمز چهارراه تعاون در بزرگراه حکیم تصریح کرد: با توجه به حجم عبوری بالای خودروها در این تقاطع بعد از بهره برداری از ادامه بزرگراه حکیم(بزرگراه شهید همدانی)، شاهد تراکم تردد در این محدوده هستیم به همین منظور نسبت به احداث زیرگذر در این تقاطع اقدام خواهد شد.
اسدی با بیان اینکه احجام این پروژه عمرانی قابل حمل است، خاطرنشان کرد: برای انجام عملیات عمرانی نیازمند فضا هستیم البته احداث این زیرگذر در برنامه کاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران قرار دارد.

کد خبر 78589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha