کد خبر 78637
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

پرشین خودرو: با به روز رسانی جدول فروش سایت سینما تیکت، مشخص شد که فروش فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» در هفته گذشته باز هم با افت مواجه شده است.

به گزارش«پرشین خودرو»، با به روز رسانی جدول فروش سایت سینما تیکت، مشخص شد که فروش فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» در هفته گذشته باز هم با افت مواجه شده است. در هفته جاری فیلم مهران مدیری تنها توانسته 933 میلیون تومان فروش کند. این در حالی است که در هفته گذشته، فیلم مهران مدیری یک میلیارد و 381 میلیون تومان درآمد کسب کرده بود دو هفته پیش هم این فیلم یک میلیارد و 882 میلیون تومان در سینماهای کشور فروخته بود. با این احتساب می‌توان گفت که در آمد این هفته «ساعت پنج عصر» نسبت به دو هفته پیش، نصف شده است.

 
افت فروش «ساعت پنج عصر»


با آغاز اکران فیلم «ساعت پنج عصر» از 30 خرداد ماه، مهران مدیری با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد با این فیلم سینمایی رکوردهای مختلفی را جا به جا کند. در آن ویدیو، مهران مدیری تاکید کرد که فروش چند روز اول این فیلم سینمایی بسیار مهم است. شاید تاکید مهران مدیری برای استقبال از «ساعت پنج عصر» در روزهای ابتدایی اکران آن، به این دلیل بود که او می‌دانست با گذشت چند هفته فروش این فیلم سینمایی دچار افت خواهد شد.

دو هفته پیش، سایت سینما تیکت، فروش هفتگی فیلم مهران مدیری را یک میلیارد و 882 میلیون تومان اعلام کرده بود. چهارشنبه هفته گذشته این سایت با اعلام آمار ارقام دیگری از افت فروش نیم میلیارد تومانی فیلم «ساعت پنج عصر» نسبت به دو هفته پیش خبر داد. این فیلم سینمایی در هفته گذشته یک میلیارد و 381 میلیون تومان فروخته بود.

امروز با به روز رسانی جدول فروش سایت سینما تیکت، باز هم مشخص شد که «ساعت پنج عصر» مهران مدیری مجددا با افت فروش چشمگیری مواجه شده است. فروش «ساعت پنج عصر» در هفته جاری نسبت به هفته پیش، 450 میلیون تومان کمتر شده و برای اولین بار فروش هفتگی این فیلم به زیر یک میلیارد تومان یعنی 933 میلیون تومان رسید.

بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، فروش فیلم «ساعت پنج عصر» بعد از گذشت 25 روز به رقم 6 میلیارد و 323 میلیون تومان رسیده است.

 

 

 

منبع: آی سینما

 

کد خبر 78637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha