کد خبر 78660
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
پنج خودروی کارکرده برای جوانان

پرشین خودرو: جوانی و شتاب با این پنج خودروی کارکرده برای رانندگان ایرانی بسیار لذت بخش است.

به گزارش پرشین خودرو، تجربه رانندگی هیجان انگیز و لذتبخش برخلاف تصور عموم چندان هم با حرکت در سرعت‌های بالای 150 کیلومتر معنا پیدا نمی‌کند و اساسا در زندگی شهری که امکان حرکت در این قبیل سرعت وجود ندارد، این شتاب، لذت رانندگی، پایداری بالا و ویژگی های ذاتی یک خودروی اسپورت است که می تواند به خون راننده آدرنالین بالایی تزریق کند و تصویری سریع و هیجان انگیز از رانندگی روزانه را در ذهن همه ثبت کند.
در عین حال یک نکته مهم که نباید در رانندگی هیجانی فراموش شود وجود جنبه های ایمنی برای خودرو است تا بتواند هم سریع و چابک حرکت کند و هم به راحتی متوقف شده و یا کنترل پذیر باشد.

 

 
 ایمنی فعال سرنشینان موضوعی است که هرگز نباید در هیچ شرایطی مغفول مانده ازینرو لازم است برای لذت بردن از رانندگی به خودروهایی رو آورد که به تعداد کافی از کیسه هوا، سیستم های نوین ترمز و همچنین بدنه مستحکم و ایمن  اینجا 5 خودروی کارکرده بازار ایران را که شتاب بالایی دارند و کیفیت رانندگی خوبی دارند را برایتان در گزارشی کوتاه گرد آورده‌ایم.

پژو 206 تیپ 5
موتور : 1600 سی‌سی
قدرت : 110اسب بخار
شتاب0تا100 : 10 ثانیه
قیمت : 30 میلیون تومان

بی‌دلیل نیست که محبوب جوانان است مخصوصا که مدل های قبل از سال 88 آن هنوز هم با قیمتی بالاتر از خودورهای کارکرده هم رده خرید و فروش می‌شوند. شتاب این مدل زیر 10 ثانیه است و در عین حال می‌توان انبوهی از کیت‌های بدنه را برای داخل و خارج آن سفارش داد و حتی موتور آن را نیز به میزان قابل توجهی ارتقا داد .
 راهنمای خرید موشک زمین به زمین

سمند سورن توربو
موتور :1700سی‌سی
قدرت : 160 اسب بخار
شتاب : 8.5 ثانیه
قیمت : 37 میلیون تومان

شاید باورش سخت است اما این خودرو واقعا یک هیولای تمام عیار است و به دلیل داشتن یک موتور توربو به خوبی قادر است نیازهای شما را در زمینه رانندگی هیجانی، پرشتاب و سریع با قیمتی نازل تامین کند. سورن توربو که از پلت فورم پژو405 سود می‌برد به لطف هزینه نگهداری پایین گزینه بسیاری از عشاق شتاب در بازار است.

راهنمای خرید موشک زمین به زمین


پروتون جنتو
موتور : 1600سی‌سی
قدرت : 112 اسب بخار
شتاب0تا100: 5/9
قیمت : 50 میلیون تومان
به لطف شاسی پیشرفته و حرفه ای لوتوس و نیز موتور 1600 سی سی کامپارو، جنتو خودرویی به شدت اسپورت و جوان پسند است مخصوصا که داشبورد، فرمان و صندلی ها هم طرحی اسپورت داشته و به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند تا همه چیز مهیای یک رانندگی لذتبخش در مسیرهای شهری و اتوبان های بین شهری باشد.


راهنمای خرید موشک زمین به زمین


تویوتا جی‌تی86
موتور : 1800سی‌سی
قدرت : 190 اسب بخار
شتاب0تا100: 8 ثانیه
قیمت : 100 میلیون تومان
با خرید جی تی86 می‌توانید این اعجوبه ژاپنی را در سخت ترین مانورها کنار خود داشته و تا می‌توانید دستی بکشید، دریفت بزنید، آن را تیونینگ کنید و با شتاب بالایی که دارد از جوانی لذت ببرید. ترمزهای قوی، ساختار ساده، موتور نسبتا قوی در کنار هزینه نگهداری اندک باعث شده تا جی‌تی 86 به گزینه اول بسیاری از عشاق شتاب و سرعت تبدیل شود.


راهنمای خرید موشک زمین به زمین


هیوندای جنسیس کوپه

موتور : 3800سی‌سی
قدرت : 310 اسب بخار
شتاب0تا100: 6/6 ثانیه
قیمت : 125 میلیون تومان
کمی لوکس‌تر و بزرگتر از باقی اعضای این گروه است اما واقعا خودروی هیجان‌انگیزی است و اگر کمی وقت بگذارید و یک نمونه سرحال، سالم و کمتر دست کاری شده از هیوندای جنسیس را به دست آورید آن وقت می‌توانید اوج هیجان را در یک کوپه کره ای-آمریکایی به خوبی درک کنید و به عینه پیشرفت صنعت خودروی کره را ببینید.


راهنمای خرید موشک زمین به زمین


سئات لئون اف.آر

موتور : 1800سی‌سی
قدرت : 180 اسب بخار
شتاب0تا100: 6/6 ثانیه
قیمت : 150 میلیون تومان

هاچ بک اسپانیایی و تازه وارد بازار ایران که به یک گیربکس 7 سرعته دی اس جی و موتور توربوی آئودی مجهز است، یکی از بهترین گزینه ها برای حرکت پرشتاب و لذتبخش در اتوبان های شهری است که می تواند در زمانی کمتر از 7ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت شما را تا مرز سرعت 240 کیلومتر در ساعت همراهی کند.
 

راهنمای خرید موشک زمین به زمین


ولوو وی40
موتور : 2000 سی‌سی توربو
قدرت : 245 اسب بخار
شتاب0تا100: 2/6 ثانیه
کمی گران است، حدود 160 تا 200 میلیون تومان می‌توانید یک هاچ بک درجه یک دیوانه‌کننده، لوکس و فوق‌العاده پرشتاب را بخیرید و از سواری با یک اتومبیل خاص و ایمن لذت ببرید. وی40 که هم رده آلفا رومئو جولیتا است، شتابی به مراتب بهتر از این خودرو دارد و در عین حال  با اندکی هزینه می‌توان آن را تا قدرت‌های بالاتر تیونینگ کرد.

 

راهنمای خرید موشک زمین به زمین
 
کد خبر 78660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha