در گردهمایی بسترن سواران، بهمن با B30 آمد

پرشین خودرو: شمشین گردهمایی بسترن سواران با حضور مدیران و سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور با هدف اطمینان مشتریان بعد از توقف خط تولید B50 و عرضه B30 و ادامه خدمات به آنها، در روز 27 ام مردادماه در پارک پاکنژاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این گردهمایی برای اولین بار شرکت بهمن موتورهمراه با تیم خدمات پس از فروش خود حضور یافت تا به بسترن سواران B50 و مشتریان وفادار خود این اطمینان را بدهد که بعد از توقف تولید B50 و عرضه محصول جدید شرکت، طبق قوانین و ظوابط ، خدمات بسترن را تا 10 سال ارائه خواهد کرد و برای دارندگان این خودرو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

گفتنی است در این گردهمایی، حضور محصول جدید شرکت بهمن موتور، بسترن B30 با استقبال زیادی روبرو شد و بسترن سواران در فرصتی که داشتند خودروی B30 را تست کردند و نظرات خود را به مسئولین فروش و بازاریابی انعکاس دادند.

بسترن b30 در مدت کوتاهی بعد از معرفی توسط شرکت بهمن موتور با ویژگی هایی همچون موتور 1600 سی سی، توان 107 اسب بخار، حداکثر گشتاور 155 نیوتون متر، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ، میانگین مصرف سوخت 7 لیتر در 100 کیلومتر، فرمان برقی، مانیتور، سانروف و با گارانتی 3 سال یا 100 هزارکیلومتر یک سدان خانوادگی زیر 60 میلیون تومان است که جایگاه خوبی را بین مشتریان خود پیدا کرده است.

در پایان مراسم بسترن سواران مستقیم با مسئولین شرکت از تجربه های خود با آسا حرف زدند و تیم خدمات پس از فروش نیز برخی از خدمات آنها را به صورت رایگان انجام داد.

کد خبر 78692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha