کد خبر 78741
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
رتبه دوم نشریه بورس امروز در جشنواره

پرشین خودرو: نشریه بورس امروز در نخستین جشنواره بورس و رسانه، پس از هفته نامه تجارت فردا، رتبه دوم را در بخش گفت و گو در میان رسانه های کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش پرشین خودرو، در آستانه 50 سالگی بازار سرمایه کشور، نخستین جشنواره بورس و رسانه با حضور روسای سابق و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران بازار سرمایه و خبرنگاران این حوزه در هتل لاله برگزار شد.

این جشنواره برای نخستین بار در بازار سرمایه با هدف تقویت زمینه ‌های اطلاع‌رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه، دوشنبه 23 مردادماه 1396 در هتل لاله برگزار شد.

آثار ارسالی در این جشنواره مربوط به اول فروردین 95 تا 31 تیرماه 96 بود که در یکی از رسانه ‌های کشور (مطبوعات، خبرگزاری‌ ها، پایگاه های اطلاع ‌رسانی، صدا و سیما و ... ) منتشر شده بود. براین اساس 500 اثر از سوی ۱۳۰ خبرنگار و نویسنده بازار سرمایه در این رویداد مشارکت کرده بودند که پس از داوری، گفت و گوی منتشره در نشریه بورس امروز با عنوان " مذاکره بی مذکره" حایز رتبه دوم شد. رتبه نخست این جشنواره به هفته نامه تجارت فردا تعلق داشت.

لازم به یادآوریست که ماهنامه بورس امروز به عنوان رسانه مستقل بازار سرمایه از تیرماه 1395 فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرده است.

کد خبر 78741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha