کد خبر 78954
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

پرشین خودرو: علیرضا حقیقی، سنگربان باشگاه اسکیلستونای سوئد با عملکرد خوب خود در دیدار برابر تیم صدرنشین مالمو موفق شد برای دومین بار پیاپی در تیم هفته لیگ سوئد قرار بگیرد.

به گزارش«پرشین خودرو»، دروازه بان اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی این روزها یک بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است، او که پس از چند مصدومیت پیاپی مجبور شد چند ماهی از فوتبال به دور باشد پس از کسب بهبودی لازم در بازی های اخیر برای تیم اسکیلستونای سوئد به میدان می رود، او که هفته گذشته و با درخشش در برابر تیم AIK توانست خود را به عنوان بازیکن هفته و دروازه بان تیم منتخب معرفی کند در دیدار اخیر نیز برابر تیم صدرنشین مالمو اف اف به میدان رفت و موفق شد یک بار دیگر درون دروازه اسکیلستونا بدرخشد تا بازهم به تیم منتخب هفته راه پیدا کند.

 
 حقیقی دروازه بان هفته لیگ سوئد شد
 

اسکیلستونا که در 19 بازی قبل تنها یک برد در هفته پانزدهم با بازی حقیقی برابر کالمار داشت، در دیدار با تیم صدرنشین هم دست به کار بزرگی زد و توانست دومین برد فصل را با نتیجه 3 بر یک مقابل مالمو تجربه کند. این اتفاق در حالی می افتد که تیم مالمو با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول رده بندی لیگ سوئد حضور دارد.

در این دیدار که حقیقی حضور کامل در ترکیب اسکیلستونا داشت، روی دومین گل تیم‌اش در دقیقه 15 ایفای نقش کرد، به طوری که شروع مجدد او از محوطه جریمه مقابل 18 قدم مالمو فرود آمد تا عمر اداهری فرانسوی دروازه مالمو را بعد از یک چرخش باز کند.

 حقیقی دروازه بان هفته لیگ سوئد شد


درخشش علیرضا حقیقی در دیدار اخیر باعث شد تا سایت معتبر فوتبال دایرکت سوئد یک بار دیگر وی را در تیم منتخب هفته قرار دهد و عملکرد تایید شده او در بازی های باشگاهی می تواند در سال منتهی به جام جهانی یک بار دیگر وی را به تیم ملی برساند تا او بتواند دومین جام جهانی خود را تجربه کند.

 

 

 

منبع: ورزش سه

کد خبر 78954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha